https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 3 januari 2024

Nog wat kerstkaarten



Hoihoi, 

Allemaal een heel gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst en een beetje extra voor een ieder die dat nu nodig heeft. 
Vandaag nog even een kerstkaartje…er volgen er nog een paar hoor!
Deze stans is van Tim Holtz en elk deeltje heb ik gekleurd met inkt. De achtergrond is gestanst uit goud papier!
Hieronder dezelfde stansjes maar dan anders…foto’s genomen toen het nog geen kerstsfeer was in huis. (Ik was hier vroeg mee) 
Deze gestanst met de kleuren andersom!



Dankjewel voor jullie reacties op mn vorige kaart.
Een fijne dag en tot de volgende kaart maar weer.

Groetjes Ellen 


11 opmerkingen:

karin zei

Mooi die blingbling kaart. Ook die andere zijn prachtig met die grote tak.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

prachtige kaarten Ellen en de Beste wensen.......gr karin

GerJanne zei

Ze zijn allemaal mooi! ik hou erg van die achtergrond stansen. Zo gaaf.

Angélique zei

Heel mooie kerstkaarten, alle drie.

aussie aNNie zei

Creative and so much beauty in this design, love seeing what you make xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes leuke kleuren en leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaart is dat, ik heb de set van Tim ook maar dat ligt allemaal te verstoffen bij mij, te druk met E.C.D. Ik zag je test op mijn blog maar maak je niet ongerust Ellen, je reacties komen netjes aan en ik weet zeker dat ze van jou komen omdat jij je naam eronder zet.
Een goed creatief jaar voor jou!

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, echt heel erg mooi!
De beste wensen voor 2024 en groetjes, Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat is die met goud achtergrond MOOI!!
groetjes Alma

Angela zei

De allerbeste wensen voor 2024 Ellen!
Je kerstkaarten zijn écht prachtig..... heel mooi met die uitgestanste achtergrond!

Nelleke zei

Wat een leuk effect geven deze kaarten. De achtergrond, maar ook de bloemen. Prachtig! Groetjes Nelleke