https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 18 januari 2024

Lieve Kerstgroetjes

 


Hoihoi, ik heb nog een kaartje in de wachtrij staan, geloof dat hij naar Nelleke is gegaan maar weet het niet zeker…maakt ook niet uit!
Ik wilde eens met wit stempelen op zwart en dat ging best goed en stempelde sterren van Magnolia en maakte hem af met een grote zilveren ster, bling en zilverdraad. Ik vond het wel chique zo bij elkaar!

Ik doe met dit kaartje weer mee bij:

Ik zag dat ik een nieuwe volger erbij heb gekregen…super lang geleden dus Jantine leuk dat je mijn blog wil volgen dankjewel!

Fijne donderdag allemaal!
Groet Ellen 



19 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Ellen......gr karin

karin zei

Mooi blingbling kaartje. Mij lukt dat niet om met witte inkt op zwart papier te stempelen, zal aan het merk inkt liggen denk ik.
Groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige sjieke kaart is dit geworden, die mooie grote sneeuwstans is echt schitterend.
Een hele fijne dag, gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst of winterkaart.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Hele mooie kaart met al deze sterren. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele chique, feestelijke kerstkaart Ellen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anoniem zei

Een hele chique, feestelijke kerstkaart Ellen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC (bolletje lucky)

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stempels het geeft een leuk effect zo op het zwart gestempeld
groetjes ellen

Trudy zei

Hele mooie en chique kerstkaart, dat wit steekt lekker af bij het zwart!
Groetjes Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart, mooi dat wit op zwart.
groetjes Alma

Caroline zei

Mooie kaart Ellen
Groetjes Caroline

Angela zei

Prachtige kerstkaart Ellen. Het heeft een hele chique uitstraling vind ik.

Jantine zei

Prachtige kaart Ellen, die sneeuwvlokken zijn schitterend!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Hij is heel mooi Ellen! En inderdaad wat Angela zegt: chique!

Angélique zei

Wat een prachtige ster, het stempelen ziet er super uit, mooi geworden. Het is inderdaad een heel chique geheel.

Nicolette zei

Een prachtig kaartje Ellen.
Groetjes Nicolette

Marjan zei

Heel mooi en zeker ook chique, de zwarte bestempelde achtergrond laat de schitterende ster prachtig uitkomen, wat heb je die mooi gemaakt!!
Fijn dat er niets ernstigs aan de hand was met je oog, ik heb ook vlekken en draadjes, floaters zijn dat, komt door inkrimping van het glasvocht. Ja... ouder worden...

!neke zei

Hele geslaagde kaart Ellen !
groeten Ineke
DT52WTC

Marjolijn van Elsberg zei

Deze kaart is prachtig! Mooi de ster op de zwarte achtergrond.

Nelleke zei

Ja, deze mooie kaart staat inderdaad bij mij te shinen. Ik heb hem echt van alle kanten bekeken want hij is zo mooi. Leuk om hem hier nu op het blog te zien. Groetjes Nelleke