https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 5 januari 2024

Merry Christmas



Hoihoi, ik ben er weer met een kerstkaartje…hier maakte ik er een aantal van en ze vielen bij allen in de smaak. Ik vind het zelf een superleuk kaartje haha, mag ik vinden toch…? Ik heb de stempeltjes van Lawn Fawn een aantal keer afgedrukt en allemaal tegelijk ingekleurd…soort massaproductie leek het wel…het schoot wel op haha!

Challenge:

Dankjewel voor de leuke reacties op mn vorige kaartjes…fijn om te lezen!
Fijn weekend en tot de volgende post..

Groetjes Ellen 


12 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Heerlijk als je iets naar het zin vind en je er een mooie serie kaartjes mee hebt gemaakt. Ik heb dit stempeltje ook en vind het mooi bedacht met de ster Ellen!
xx Gerie

karin zei

Leuk met die kleine stempeltjes erop. Ook mooi met de ster erbij.
Groetjes,
Karin

Angélique zei

Een heel leuke kaart, goed bedacht met de ster op de achtergrond.

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtig kaartje!!!
fijne dag, Alma

KarinsArtScrap zei

wat een mooi kaartje Ellen....gr karin

Caroline zei

Natuurlijk mag je het zelf ook een mooi kaartje vinden, hij is ook erg mooi!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige stempeltje ik heb hem ook en je kan er zoveel leuke kaartjes mee maken en natuurlijk mag je dat van je zelf vinden
groetjes ellen

Marijke zei

Een heel leuk kaartje met deze ster! En het is fijn dat je het zelf waardeert toch? Dat mag echt wel hoor! Je kaartjes zijn altijd even mooi! Groetjes Marijke

GerJanne zei

Heel leuk kaartje, zeker! Hij hangt hier dus ik kon hem in het echt bekijken!
Ik heb dat stempeltje zelf ook en die zit nog nieuw in de verpakking! Daar moet verandering in komen....

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele vrolijke kerstkaart Ellen, leuk die sleeënde figuurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Een leuke kaart hoeft ook niet ingewikkeld te zijn. Dat laat jij met deze kaart zien. Mooi bedacht en uitgevoerd. Groetjes Nelleke

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuk kaartje met de schattige muisjes en dat massa productiewerk is soms best handig. Ze komen toch niet op hetzelfde adres. Maar ja, het is ook leuk om steeds iets anders te maken.