https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 25 januari 2024

Christmas



Hoi allemaal, het is weer donderdag en heb ik nog een kerstkaartje voor 52weeks...ik heb hier nog een keer de stencils van de poinsettia gekozen van AS…ik vind hem zo supermooi. De stempel heb ik met goud-embossing bewerkt.
Ik heb gekleurd met verschillende merken inkt. 

 

Dankjewel voor de leuke reacties op mn vorige kaartje, fijn om te lezen!
 Het is onvoorstelbaar maar blogger is goed van start gegaan voor mij met aanpassingen en dat heeft ertoe geleid dat ik nu heel goed kan reageren…ik zeg het zachtjes voor het weer mis gaat. Blogs met de blauwe knop “inloggen met Google” werkt nog niet helaas!
Misschien ervaren jullie ook dat het beter gaat.

Fijne donderdag allemaal, groetjes Ellen 


21 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een prachtige kaart laat je zien!
groetjes Alma

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloem, mooie met de gouden glitterrandjes
groetjes ellen

Lia zei

Wat een fantastische bloem is dit!
Lia xx

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart! Ik kwam ergens anders terecht maar daarna kon ik bij je reageren!!
Groetjes Trudy

Trudy zei

Website openen in een nieuw venster stond er.
Groetjes Trudy

Trudy zei

Ik zie nu dat je mijn eerste bericht niet hebt gehad.
Je hebt een schitterende kaart gemaakt!
Groetjes Trudy

!neke zei

Ik vind hem schitterend !!!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

karin zei

Schitterend die poinsettia op de zwarte achtergrond. Prachtig kaartje.
Groetjes,
Karin

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtig en zo mooi ingekleurd!

Annemarie en Merit zei

Wat is dit schitterend de poinsettia spat van het scherm!!!
Gezellig dat je er weer bij bent deze donderdag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig zoals deze poinsettia van het scherm spat. Heel chique met de goudkleurige lijntjes en de zwarte achtergrond Ellen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

KarinsArtScrap zei

prachtig Ellen....gr karin

Caroline zei

Prachtige kaart, heel chique
Hier ook hetzelfde nog met de blauwe blogger knop.
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Wat schitterend Ellen. Heel mooi met dat gouden embossing poeder.
En wat fijn dat het een stuk beter gaat met Blogger en reageren!!
He he, gelukkig!

Jantine zei

Wat een schitterende poinsettia, Ellen. Een echte blikvanger en heel sjiek.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Prachtig Ellen. Deze poinsettia is zo mooi en je hebt zo mooi gekleurd. Leuk de gouden afdruk . Leuk op zwart papier. Groeten Trijntje

Darlene zei

WOW!!! This is GORGEOUS! Thanks so much for joining in the fun at our STENCIL FUN challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth,Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power

Marjan zei

Ja, die is mooi, hè? Heb hem ook al wat keren gebruikt. Jouw kaart ermee is schitterend, de kleuren heel erg mooi en ook prachtig met het goud.

Angélique zei

Wat een prachtige kaart, zo chic! Je hebt de poinsettia heel mooi gemaakt, lijkt mij nog best moeilijk.
Fijn dat Blogger je goed gezind is, ik denk dat er dagelijks mensen mee bezig zijn om achter de schermen problemen op te lossen en nieuwe ontwikkelingen door te voeren.

aussie aNNie zei

Amazing and what a gorgeous card this is with this lovely design and colours ♥

Nelleke zei

Wat een mooie Ellen. Hoe mooi hoe je de poinsettia hebt gekleurd, een echte blikvanger en het gouden embossing tekst maakt het af. Groetjes Nelleke PS ja ik kan ook al een tijdje wat beter reageren, nu zelfs gewoon via mijn icoontje op het tabblad. Groetjes Nelleke