https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 9 januari 2024

Giraffe-ic friend…en GD



Hoi allemaal, 

Omdat ik LiftChallenge 181 had gewonnen met het tentkaartje mocht ik vandaag gastdesigner zijn en laat ik mn kaartje zien voor de 1e challenge van dit jaar en de opdracht is…gebruik op je kaart de Floatingtechniek…de kaart van Rhodé is de lift. Een leuke opdracht vind ik het. Ik heb de giraffen gebruikt van AS, het papier is van LawnFawn en de stempels gekleurd met Pinkfresh Studio inkt! Ik koos voor een hartvorm achter de giraffen en de stroken zijn eerst geplakt op mica en daarna het hart gestanst. Alles verhoogt opgeplakt met foam. Ik zou zeggen doe gezellig mee…



Deze kaart is heel snel en onder druk gemaakt haha…
Cornelie mailde mij vorig weekend dat ze mn voorbeeld nog niet binnen had, ze was bezig met de voorbereiding voor de lift van 2 januari en de dag ervoor dacht ik nog “ze zal binnenkort de opdracht wel doorgeven” dus ik schrok echt want ik was te laat!
Ik ging rap door mn mailtjes en zag de opdracht wel degelijk staan OEPS!
Ik naar boven en mn hersens danste door mn spullen haha….
En 2 uur later was mn kaart klaar…nog NOOIT gebeurd dat iets zo snel ging. Ik mailde Cornelie dat ik zondag bij licht een foto zou maken en hem zou sturen.
Wat bleek nou…ik las dat de 1e Lift pas op 9 januari was dus vergissing van haar maar ook van mij want toen ik de kaart mailde keek ik nog eens en zag dat het pas de 9e was dus dacht… “Poehé waar was die haast voor nodig”?!
Cornelie mailde dat ze zich vergist had haha, ik had dus gewoon nog een week de tijd…maar rust in de tent  hier want ik was al klaar, heel fijn!
Onder druk kan dus heel veel haha!

Fijne dag en groet
Ellen
 

18 opmerkingen:

Irene zei

Whaha... haastig gespoed is zelden goed is hier gelukkig absoluut niet aan de orde, wat een enige gd-bijdrage voor deze leuke challenge!
Geniet van de rust 🤣 XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf gastdesignerkaartje met de leuke girafjes voor de nieuwe challenge
groetjes ellen

Angela zei

Klopt.... onder druk presteren veel mensen juist goed; gaat helaas niet voor mij altijd op, maar het is jou supergoed gelukt.
Je hebt een schitterende kaart gemaakt met deze techniek. Ik had er nog nooit van gehoord.

Trudy zei

Nou het is een prachtige kaart geworden ook al heb je hem super snel gemaakt!
Dat zou mij niet lukken!
Groetjes Trudy

Scraptastisch zei

Dat krijg je met al die feestdagen, wat kun jij onder druk presteren zeg! Je gast kaart is enorm leuk geworden, prachtig gedaan Ellen!!!
xx Gerie

!neke zei

Hele mooie kaart !!!!!!
groeten Ineke

Trijntje zei

Wat een mooie gd kaart met die keuke girafje erop. Knap hoor dag je zo snel nog een zo'n leuke kaart kon bedenken... en achteraf stress voor niets.. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

een prachtig kaartje heb je gemaakt Ellen....gr karin

karin zei

Mooi kaartje met de giraffen. En de 'afgeraffelde' kaart is ook leuk 😉🙂
Leuke techniek, vorig jaar eens op een workshop gedaan.
Groetjes,
Karin

Nelleke zei

Zo zeg, wat een verhaal Haha, en onder druk heb je een schitterende kaart gemaakt, echt super gaaf zeg! Niet te zien dat dat je die zo snel af had. Klasse en wat een leuke uitdaging. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Hahaha wat een leuk verhaal. Het is niet aan je kaart te zien dat het een haastklusje was.
Hij is zo ontzettend leuk. Ik zag hem al bij de lift natuurlijk. Echt een leuke techniek ook.
Ik heb mijn instellingen weer terug gezet. Als het toch niet uitmaakt of je wel of niet kunt reageren... het zal dan toch echt wel aan jouw instellingen liggen. Ik hoor het wel, okee?

alma.heijenk@gmail.com zei

o haha, wat een grap. ik vind je voorbeeld kaart geweldig!!! zo mooi.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, een goed begin is het halve werk maar bij jou al het hele werk. Ik vind het een hele mooie kaart met de gevraagde techniek en niet te zien dat het snel " moest" Leuk dat je gast-designer mocht zijn Ellen.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Haha kan gebeuren toch. En het kan maar klaar zijn.
Ik vind hem echt super leuk.
Groetjes Nicolette

Marjolijn van Elsberg zei

Super leuke kaartjes al weet niet wat een floating techniek is. De giraffen vind ik te leuk!

Marjan zei

Ik zag je kaartje al op ons challengeblog, zo gaaf gedaan met de leuke girafjes! Haha, dus dat kan je gewoon, onder druk in een uurtje zo een mooie kaart toveren, knap hoor! En erg leuk dat je onze gastdesigner bent, Ellen.

Cornelie zei

Zo! Wat een stress kan ik veroorzaken hè? Hihi, maar dat jij onder druk kunt presteren is wel duidelijk, want jij schudde echt een heel tof kaartje uit je mouw!
Waren we allebei een beetje in de bonen, maar álles toch weer goedgekomen ;-)
Super bedankt voor je mooie voorbeeld, Ellen!

Pat zei

Hi Ellen. Thank you for your visit and as it is still January I will wish send you all my best wishes for 2024. Congratulations on being the GD. and I just adore your gorgeous giraffes, and the floating technique looks great as the background with those pretty papers, and your rush to get it done which in the end was not needed, but you did a fabulous job under pressure..not sure I would have done as well. x