https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 28 januari 2024

Vlindergroetjes


Hoihoi, hier ben ik weer met een vlinderkaart…ik vond een Challengeblog Triple-B waar ze birds, blooms of butterflies vragen. Ik was een tijdje geleden hieraan begonnen maar was hem kwijtgeraakt tussen al mn zooi, vast herkenbaar haha! Ik dacht  “ga hem afmaken” maar hij was al klaar toen ik hem terug vond gelukkig! Het papier wat ik koos zijn de vlinders van de 49 and Market serie. Er zitten heel veel aparte vellen in deze serie. Ik zag dit idee voorbij fietsen op YouTube en ben ermee aan de slag gegaan. Een band er omheen maakte het wel af vond ik. Dit deed ik omdat er toen ergens een challenge was waar je zo’n band om je kaart moest fabriceren maar natuurlijk allang voorbij was haha. 🙈






Loopt af op de 31ste dus ben nog op tijd! 
Ik heb aan de opdracht voldaan met ook nog bloemen.

Dankjewel voor jullie lieve reacties op mn poinsettia, leuk om weer te lezen!

Misschien hebben een aantal bloggers het al gemerkt…ik kan weer redelijk goed reageren op de blogs afgezien blogs met die “blauwe Google knop” dus is blogger weer lief voor mij.
Hoop dat het zo blijft!

Fijne avond allemaal en tot de volgende post…DCL volgt nog!

Groetjes Ellen 


15 opmerkingen:

!neke zei

Oeps helemaal top !!!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Ja zeker herkenbaar! Had pas geleden precies hetzelfde! Je kaart is een klein kunstwerkje.
Het ziet er heel ingewikkeld uit, maar zo prachtig!
En ik duim voor je dat het zo blijft met reageren.

Nelleke zei

Ik loop wat achter bij je. Wat is dit een mooie en bijzonder model kaart zeg. Prachtig papier, de vlinders en de bloemen. En dan de binnenkant een vergrassing op zich. Gelukkig dat je hem weer vond. Groetjes, Nelleke

Angélique zei

Prachtig met die uitwaaierende pop-ups, past perfect bij vlinders. Mooi papier heb je ook gebruikt. Maar goed dat je deze mooie kaart niet echt kwijt was, alleen maar tijdelijk.

Caroline zei

Wow, wat een prachtige kaart zeg!
Ja, bij mij lukt het ook weer steeds beter. Duimen maar voor ons!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model en de mooie vlinders en mooie design papier
gelukkig dat je weer redelijk goed op blogs kan komen
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat een prachtige kaart, wat een bijzondere trap? in je kaart. erg mooi en zeker dit papier wat je gebruikt hebt.
groetjes Alma

Diane zei

So creatively beautiful!!
Thank you for joining our challenge at Triple B!
Diane TB Co-Owner
{Nellies Nest}
{Triple B}

Marjan zei

Heel mooi en ook erg apart deze kaart met vlinders! Wat een bijzonder model, gaaf hoor!
De link die je in je blogcomment plaatste werkte wel, hoor, ik heb je po-up nog eens bewonderd, ik herkende hem meteen, heel erg leuk!
Fijn dat je bij veel blogs nu goed kunt reageren, ik zie het aan je foto, bij mij is het nog steeds anoniem.

Trijntje zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Lijkt me best ingewikkeld… gelukkig dat je deze kaart weer terug vond. Heel mooi gemaakt. Leuk met de vlinders er zo op. Groeten Trijntje

Mrs A. zei

Hello Ellen , I am speechless with this oh so beautiful card. My mind is working overload in trying to fathom how it was made. Thankyou so much for coming and playing in the butterfly garden with me. Hugs Mrs A.

Nicolette zei

Een prachtige kaart met de mooie vlinders.
Fijn dat Blogger weer wat meewerkt.
Groetjes Nicolette

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een feestelijke kaart en zo'n mooi modelletje ook! Hoed dat je hem teruggevonden hebt tussen je "zooi " anders hadden wij hem gemist.

Marjolijn van Elsberg zei

Hoop dat mijn reactie is doorgekomen want ik zie hem niet🙈

Trudy zei

Wat een super leuk modelletje, hele mooie kaart!
Ik heb ook een hoop knutselzooi en ben vaak iets kwijt! Vooral nadat ik ben verhuisd!
Groetjes Trudy