https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 11 januari 2024

Merry Christmas


 

Hoihoi, vandaag nog 2 kerstkaartjes…gemaakt met een mal van de Action. Om het wat extra’s te geven verzon ik er deze leuke boompjes bij…ik vind ze enig! Ik maakte 2 varianten met deze mallen.
Ik ga ook eens meedoen met “52weekstochristmas” …lijkt me wel wat maar of het elke week lukt…we gaan het zien!

Challenges:



Ik heb de kleine boompjes omwonden met ragdun zilver en goudgaren wat wel een mooi effect geeft vind ik en daarop de glimmertjes.

Ik heb bijna alle kerstkaarten laten zien, ik geloof nog 2 die volgen nog.
Dankjewel voor jullie lieve reacties op mn liftkaart, leuk om weer te lezen.
Groetjes en tot de volgende kaart.

Ellen 



22 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaarten Ellen..gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

oh Ellen, wat een mooie en leuke kerstkaarten, die boompjes.... geweldig.
Je kunt het altijd proberen elke week een kerstkaart.
groetjes Alma

Anoniem zei

Wat een leuke kaartjes. Mooi gedaan met die boompjes. Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

joke zei

Twee geweldige kaarten heb je gemaakt en wat een leuke boompjes zijn dat. Mooi dat zilverdraad eromheen.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

prachtige kaartjes, leuk zo'n dieptekaart en heel mooi dessinpapier, lijken wel aquarelschilderijtjes !
leuk dat je meedoet bij 52WTC, elke week meedoen is leuk, maar moeten is geen must ;-)
groetjes
Nancy 52WTC

Rina zei

Mooie kaartjes. Je kunt hier goed zien wat DP doet voor je kaarten.
Leuk idee om die boompjes zo te maken.
Groetjes Rina

karin zei

Mooi die diepte kaartjes met de boompjes erbij.
Groetjes,
Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi diepte kaartjes met het mooie design papier en de leuke boompjes
groetjes ellen

Caroline zei

Ik vind het 2 hele leuke kaartjes. En volgens mij had je zoiets ook voor mij gemaakt met de kerstboompjes. Vond ik ook erg mooi!
Groetjes Caroline

Annemarie en Merit zei

Twee schitterende diepte kaarten , en ja die boompjes zijn echt fantastisch!!!
Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst/winter kaart.
We hopen je dit jaar weer veel te kunnen zien met je mooie creaties.
Lieve groetjes Annemarie en Merit, DT52WTC.

Jantine zei

Twee heel mooie dieptekaarten Ellen. Ik vind het zelf ook altijd zoeken wat je daar nog aan kunt toevoegen, maar die boompjes van jou zijn geweldig! Mooi met dat draad en pailletten!
Leuk dat je goede voornemen is om mee te doen met 52WTC. Van harte welkom!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Beide super leuk !!!!
Die boompjes helemaal gaaf !
groeten Ineke
DT52wTC

Angélique zei

Leuke kerstkaarten, origineel met die boompjes. Glimmers en glitters horen wel bij kerstkaarten vind ik.

Scraptastisch zei

Super leuke kaarten met de mal van de action met hele aparte boompjes, beeldig Ellen!!!
xx Gerie

Het hobbyhoekje van Annie zei

Prachtige kaarten. Prima idee om boompjes op de kaarten te borduren.
Bedankt voor het meedoen bij Merry Little Christmas.
Groetjes van Annie (DT)

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaartjes en succes met je challenge van de 52 kaartjes! Het is wel een stok achter de deur.

Marjan zei

Ze zijn schitterend, die boompjes zijn prachtig op de mooie diepte achtergrondjes, ik heb de onderste, zo mooi!!

Trudy zei

Twee hele leuke kaartjes en die boompjes zijn idd super leuk!
Groetjes Trudy

Bernadet zei

Prachtige kaartjes Ellen.
Leuk deze dieptekaartjes, vind die boompjes echt gaaf!

Scraptastisch zei

Hoi Ellen,
Hier ben ik nog even op je reactie dat je mijn adres niet hebt maar hoe goed bedoeld ook, ik zit echt aan mijn tax. Ik krijg vaker het verzoek maar kan zelf niet aan de verwachting voldoen om nog meer verjaardagskaarten te maken en te versturen, echt geen tijd voor en de hobby moet geen moeten worden, sorry! Felicitaties op het blog zijn ook hartstikke leuk!
xx Gerie

Nelleke zei

Leuke kaarte, diepte kaarten blijven een leuke techniek. En met die leuke kerstboompjes maakt het helemaal af. Wat een goed idee om deze te omwikkelen met zilverdraad. Groetjes Nelleke

Helen zei

Two great cards - thanks for joining us at the Merry Little Christmas Challenge.

Helen x
DT