https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 29 december 2023

Let it snow…


Hoihoi, ik laat vandaag de kaartjes zien die ik maakte voor de kinderen. Ik vond nog wat vellen met deze mooie blauwe ijsbloemen…ze zijn al heel oud maar blijven prachtig vind ik! Ik gebruikte de beren en pinguïns van Renke. Bij de eerste heb ik een embossingfolder gebruikt van MD. Let it Snow en de boompjes zijn van ehhh…weet ik ff niet meer, sorry! De boompjes van de tweede kaart zijn van Joy!
Ik heb de voorkant met sneeuwvlokken versierd!


Ik wens jullie allemaal een hele gezellige jaarwisseling en een 
Gezond en Gelukkig Nieuwjaar!
Ik hoop dat we weer veel inspiratie bij elkaar zullen opdoen in 2024!

Groetjes Ellen 


8 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi!! Dat achtergrond papier is zo subtiel. Niet te druk terwijl het best grote sterren zijn. Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het mooie design papier en de leuke plaatjes
fijne jaarwisseling en een goed 2024
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat mooi papier heb je op de achtergrond. De sneeuwmannen zijn ook zo leuk. Hele mooie kaarten. Ik wens je een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2024. Groeten Trijntje

Angélique zei

Heel mooie kaarten! Prachtig papier, maar ook de pinguïns en ijsberen hebben een groot aandeel daarin. Mooi afgewerkt ook.
Een goed jaareinde en een mooi 2024.

Marjolijn van Elsberg zei

Het zijn prachtige kaartjes en ijssterren wie houdt er nou niet van. Zo mooi.
Alle goeds voor 2024 Ellen. Lieve groet, Marjolijn.

Scraptastisch zei

Je kaarten zijn heel sierlijk Ellen en je boompjes en stansen van je figuurtjes zijn apart die zien we nooit ... ik vind ze heel apart! Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2024 en enorm bedankt voor je gezellige berichtjes op mijn blog het afgelopen jaar!
xx Gerie

Nicolette zei

Ze zijn erg mooi met de leuke sneeuwpoppetjes.
Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuwjaar.
Groetjes Nicolette

Nelleke zei

Wat zijn die beertjes schattig op de kaart. Evenals de tekst daar hou ik van deze schrijfstijl, lekker sierlijk. Groetjes Nelleke