https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 4 december 2023

Kaartje voor GerJanne

 


Hoihoi, dankjewel voor de lieve reacties op de pyramide die ik maakte voor mn tante…blij mee!
Ook ik maakte een kaartje voor GerJanne en gebruikte deze ‘musthave’ die cuts haha…ik kreeg ze eens bij een aankoop, erg leuk! Ik gebruik ze niet zo vaak maar eigenlijk is het superleuk om ermee aan de slag te gaan. Er valt niet zoveel over te vertellen vind ik.
GerJanne vindt hem leuk liet ze weten.


Hebben jullie al sinterklaas gevierd dit weekend…wij nog niet en doen dit dinsdag 5 december aan het eind van onze oppasdag. We hadden een drukke week…donderdag kwam Anna extra omdat ze niet naar school kon vanwege oorpijn en vrijdag kwam Max extra omdat mamma druk was voor Sinterklaas, daar ben je dan weer opa en oma voor toch.

Kort berichtje vandaag, tot de volgende kaart maar weer.
Groetjes Ellen 



10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke design papier en leuke bloemenstans, leuke details heb je gebruikt
wij hebben afgelopen zaterdag sinterklaas gevierd bij mijn ouders was heel gezellig en ben erg verwend
groetjes ellen

Irene zei

Mooie kaart Ellen! Je reageerde laatst op mijn blog 'ik stuur je een mail' maar tot op heden niet ontvangen dus... vergissing???
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie felicitatie-kaart voor GerJanne heb je met die leuke diecuts gemaakt Ellen. Wij hebben gisteren Sinterklaas gevierd bij mijn moeder. Jullie ook veel plezier gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Gaaf deze kaart voor Gerjanne, natuurlijk vond hem leuk! je hebt dat streepjespapier er goed bij gekozen, past er echt mooi bij!
Wij vieren geen Sinterklaas meer, nu Emmy al elf is, mijn dochter is overgestapt naar kerst en cadeautjes onder de boom.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi kaartje voor Gerjanne.
afgelopen zaterdag middag vierden wij sinterklaas en als afsluiting samen eten, dat is 14 man aan tafel. Supergezellig allemaal.
gr Alma

Marjolijn van Elsberg zei

Erg mooi fris kaartje voor Ger-Janne, en sinterklaas wordt hier niet meer gevierd. jammer genoeg.

GerJanne zei

Ja.... deze staat op de kast bij de nadere verjaardagskaarten. Binnenkort verhuizen ze naar boven, als er weer kerstkaarten binnenkomen.
Het is een mooie kleuren combi op je kaart! Heel mooi!

Trudy zei

Prachtige verjaardagskaart voor GerJanne!
Wij zijn afgelopen weekend uit eten geweest met de kids en aanhang, verder vieren we geen Sinterklaas!
Groetjes en een fijne dag nog, Trudy

Nelleke zei

Ik hoop dat je een leuke sinterklaas avond hadden, en zit je denk ik uitgeteld op de bank. Jouw kaart voor GerJanne is erg leuk zeg, ik zag hem bij GrrJanne waar ik hem uitgebreid heb bekeken. Zowiezo heeft die slinger met kaarten altijd veel bekijks. Groetjes Nelleke

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart en wat grappig. Ik kan zelf diecuts maken en doe het nooit omdat ik ze zelf niet prettig vind om te verwerken.

Lieve groet, Petra