https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 19 december 2023

Merry Christmas



 Hoihoi, vandaag laat ik weer een kerstkaart zien. Het zijn de layered stencils van Alex Syberia…ik vind het resultaat zo mooi met deze 6 lagen stencils dat ik er een paar kaarten mee heb gemaakt in verschillende kleuren.
Later gestempeld en met zilver embossing bewerkt. Ik vond een ronde versie wel eens leuk en heb er zwart/wit achter geplakt…geeft wel een mooi effect!

Omdat reageren bij jullie een drama is wil ik hier even zeggen dat ik jullie kaartjes zeer bewonder! Ik wil Merit en Pascal (Annemarie en Merit) hartelijk feliciteren en wens hen veel geluk met hun prachtige dochter. Ik probeerde het keer op keer maar helaas!
Ook natuurlijk de oma en opa van Nomé van harte gefeliciteerd met hun mooie kleindochter.

Dankjewel voor de leuke reacties op mn kaartje met de lichtjes…fijn om te lezen!

Tot de volgende kaart maar weer.
Lieve groet Ellen 


7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de grote bloem erop is dat een stempel?? ik vind hem super
gelukkig kun je bij mij wel reageren, zie regelmatig berichtjes van jou.
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Dat is weer een prachtige kaart Ellen, mooi met de opbouw van de laagjes!
Het is inderdaad heel lastig om jou terug te vinden, kan ik alleen via mijn leeslijst. Je afzender staat altijd op onbekend, heel soms Ellen's greeting cards maar ach, met een beetje meer moeite heb ik je zo weer gevonden, ik hoop dat we elkaar niet helemaal kwijt raken want het is zo gezellig dat reageren over en weer. Fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar Ellen en op veel mooie creaties maar weer! liefs, Marjolijn.

Irene zei

Prachtig, héél mooi resultaat al die laagjes. Ik heb géén mail van jou gekregen Ellen, heb je op het *blokje* rechts op mijn blog geklikt?
XxIrene

GerJanne zei

Schitterend Ellen! En ik hoop dat het reageren nu gewoon elke keer lukt en het niet na twee keer weer problemen geeft..

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een pracht van een poinsettia siert deze mooie kerstkaart Ellen. Heel mooi die gelaagdheid door de verschillende kleuren inkt en wat gaaf dat je ook de stempel hebt. Dat zilverkleurige randje geeft iets chiques vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Heel fijntjes deze poinsettia in verschillende kleuren en mooi zilveren randje. Het zwarte detail geeft iets stoers eraan, super mooie ronde kaart Ellen! Ik kan je nog steeds vinden hoor en jouw reacties ook! Fijne feestdagen en een heel mooi Nieuwjaar!
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

Een prachtige kaart Ellen!
je reacties bij mij kan ik gewoon zien. gelukkig.
de kerstdagen zijn achter de rug en ik wens je een heel fijn en gelukkig 2024
groetjes Alma