https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 15 december 2023

Lieve kerstgroetjes


Hoi allemaal, vandaag een kerstkaartje maar zo jammer…ik was net te laat om hem te plaatsen bij DCL. Ik had hem helemaal klaargezet maar toch te laat! Dit kaartje is zo vrolijk geworden en dus geschikt voor die Challenge. Deze lichtjes zijn van Lawn Fawn geloof ik en ik heb gespeeld met distressinkt. Verder is er weinig over te zeggen.

Dankjewel voor jullie reacties op mn kaartje voor GerJanne, leuk om te lezen. 

https://dutchcardlovers.blogspot.com/

Heel prettig weekend allemaal en tot de volgende kaart.

Groetjes Ellen 

 

10 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een prachtige kleurrijke kerstkaart Ellen (ik heb hem gepind op mijn Pinterest ;-) ). Bedankt voor het meedoen bij DCL. Groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Wat heb je dit prachtig gedaan met de inkt, de lichtjes glimmen echt lijkt wel, hartstikke mooi kaartje Ellen en ook het kaartje voor GerJanne is heel leuk! Ik zat even ondergedoken want moest toch echt nog een paar kerstkaartjes maken en is gelukt!
xx Gerie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke lampjes leuk gedaan in de verschillende kleurtjes
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke, vrolijke kerstkaart Ellen. Heel leuk bedacht en mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Wat een prachtige kaart! heel mooi gemaakt. Jammer dat je net te laat was
Groetjes Caroline

Trudy zei

Wow wat een schitterende vrolijke kaart! Inderdaad jammer dat je net te laat was!
Groetjes Trudy

Nelleke zei

Ach, wat een mooie kaart met de kerststallen, heel gaaf gemaakt en gekleurd ik heb er vol bewondering naar gekeken tevens wil ik je bedanken voor jouw prachtige kerstkaart. Wat komt het zwart en het zilver mooi uit. Geweldig! Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Wauw heel mooi gedaan Ellen! Super! En was het makkelijk reactie geven eenmalig nadat ik mijn blog anders had ingesteld of kun je nu wel reacties geven? Ik ben heel benieuwd, helo je graag, hoor!

GerJanne zei

help bedoel ik

Nicolette zei

Wat een prachtige kaart Ellen.
Groetjes Nicolette