https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 28 december 2023

Christmas



Hoi allemaal, ik laat wat kerstkaarten zien. Ik had 1 vel papier met een grote poinsettia-krans erop en sneed het in vieren en maakte er deze kaarten van. Ik stanste 2 verschillende sterren uit het papier en plakte goudpapier erachter. Bij de eerste stanste ik 3x en plakte de ster dus verhoogt op. Tekst Christmas met goud-embossing op zwart gedaan en de andere met zwart gestempeld. De andere 2 zijn hetzelfde alleen een andere vorm tekening natuurlijk. En zo had ik 4 kaartjes. Gisteren een bezoekje gebracht aan mn broer en daar stond de eerste kaart.
We zagen daar, geheel onverwachts mn zus en zwager ook nog…gezellig!


We hebben gezellige dagen gehad met elkaar en nu op naar de jaarwisseling.
Hopelijk niet teveel vuurwerk!

Groetjes Ellen 



9 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaarten, leuk idee om zo'n groot vel in vieren te snijden. heb je vier mooie kaarten!
groetjes Alma. En tot in 2024, hoop ik je weer te volgen op je blog.

Trudy zei

Je hebt prachtige kaarten gemaakt!
Hier is nu al af en toe vuurwerk!
Fijne jaarwisseling en groetjes, Trudy

Nelleke zei

Wat een mooie kaarten Ellen, altijd zo bijzonder wat jij ervan weet te maken. Net als je vorige kaart . En wat leuk die spontane ontmoetingen dat kan een bezoekje zeker zo leuk maken. Groetjes, Nelleke

Nicolette zei

Ze zijn prachtig Ellen.
Fijne jaarwisseling gewenst.
Groetjes Nicolette

karin zei

Prachtig met die mooie poinsettia erop.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Ontzettend mooi kaartje Ellen! De kleuren zijn zo gaaf!
Jullie ook een fijne jaarwisseling. EN wat raar blijft het met dat reageren!
Het maakt dus niet uit of ik het nu ingesteld heb op een nieuwe pagina?

Caroline zei

Wat knap gemaakt weer! heel mooi
En gezellig dat je zo ineens met de familie bij elkaar zat!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie design papier en de mooie details
gezellig zo onverwacht de hele familie bij elkaar
groetjes ellen

Angélique zei

Heel mooie kaarten Ellen, prachtig papier.
Ik hoop ook dat de overlast van vuurwerk meevalt, met oudjaar zelf mag het van mij als ze daar plezier aan beleven.