https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 24 december 2023

Speciaal voor jullie…

 


Hallo allemaal,

Met deze kaart wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties die ik kreeg het afgelopen jaar en met sommigen ook mailcontact. Van mijn kant liep en loopt het niet vlekkeloos maar helaas kan ik het niet verhelpen. Hoop dat het in het nieuwe jaar beter gaat werken.

Ik  kreeg een mooie kaart van GerJanne, Nelleke, Marjan en Caroline…dankjewel!

Ik wens jullie Gezellige Kerstdagen
en een heel Gezond, Gelukkig en Creatief
2024 

Lieve Kerstgroeten van Ellen



5 opmerkingen:

!neke zei

Ook voor jou en fam , fijn Kerst en een mooi 2024 !
Hopelijk wordt het toch een beetje beter !
groeten Ineke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen gewenst en een goed en creatief 2024
groetjes Ellen

karin zei

Een prachtige kaart!
Fijne kerstdagen.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een schitterende kerstkaart Ellen. Ook voor jou hele fijne, knusse dagen en een mooi maar vooral gezond 2024 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige kaart, zo mooi deze pointsetta!
groetjes Alma