https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 24 november 2023

Van harte tante…



Hoihoi, vandaag laat ik mn knutselwerk zien wat ik voor mn tante heb gemaakt.
Deze piramide heb ik al een poosje in mn bewaarmapje om hem eens te maken maar had geen patroon ervan dus schoof ik het voor me uit…dat gebeurt wel vaker bij mij moet ik toegeven want ik vind alles leuk!
Ik ben ervoor gaan zitten…op Pinterest zag ik wel filmpjes hoe het geplakt werd maar nooit een patroon erbij met maten ed. Ik ben gaan tekenen, knippen, vouwen, meten en plakken! Ik maakte eerste een “proeflapje” en dat lukte voor 90% dus voor die 10% weer opnieuw en een oplossing zoeken.
Dat is gelukt maar toen ik de bodem dicht moest plakken merkte ik dat de vier zijkanten niet helemaal haaks waren. Hij zat in elkaar en vastgeplakt dus ik mocht gaan versieren.
Ik heb de mooie Magnolia bloem van Spellbinders gebruikt…deze heel wat keren gestanst en de hele piramide ermee versierd. Ook voor de topper had ik er een aantal nodig om het stevig te maken. Alles wat ik gebruikt heb is van Renke.
Op de voorkant zitten de vlinders en verder zou ik zeggen kijk maar…

Mijn tante vond de piramide prachtig en daar doe je het voor toch!



 

Ik heb weer met bewondering naar al jullie kaarten gekeken en ook overal op gereageerd, ik typte hele verhalen en kon niet reageren en “later nog eens proberen” dus ik heb dan soms wel 9 blogs met reacties open staan om het “later nog eens te proberen” maar niet heus want na 10 x weer geprobeerd te hebben verdween blog na blog weer met mn reacties dus ik geef het op!
Blogs waar een nieuwe pagina verschijnt om te reageren, zoals bij mij daar lukt het dus wel. Als je dat hebt ingesteld kom ik langs.

Ik ben lekker aan het stoeien met mn kerstkaarten en gaat dus deze keer wel lukken denk ik.

Bedankt voor de lieve reacties op mn kerstkaartje, leuk om te lezen dus blij mee!

Groetjes en tot de volgende kaart.
Ellen



11 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Ellen,
Wat een prachtige piramide heb je gemaakt. De materialen van Renke zijn ook schitterend. Dat je tante het mooi vond snap ik dus wel.
Wat je schrijft had ik pas ook. Dan kopieer ik mijn reactie op, sluit het blog, open het meteen weer en dan lukt het wel. Heel raar..ik kan wel eens kijken of je een reactie achter kunt laten bij mij als ik een extra venster laat openen voor de reactie.
Volgende week mail ik je....

Scraptastisch zei

Ik ben blij dat je evengoed je mooie kaarten laat zien Ellen en wat rot dat het reageren zo moeizaam gaat, ik zou het ook opgeven na zoveel pogingen! Je piramide kaart is waanzinnig mooi en een kunstwerk ... je bent een doorzetter hoor!!! Fijn weekend,
xx Gerie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie piramide wat een kunstwerkje is het geworden, zo mooi al die opengewerkte bloemen erop en de mooie vlinders erbij
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Wat is dit prachtig geworden, ik dacht eerst dat het een tentkaartje was maar dit is toch wel iets anders. Je tante zal er wel echt blij van worden! Wat jammer dat het reageren niet lukt. Ik had het laatst ook maar nu lukt het gelukkig weer.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel mooi pronkstukje heb je gemaakt Ellen. Leuk model, mooie zachte kleur en fijntjes gedecoreerd.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

het is een prachtig kunstwerkje geworden maar wat een gepuzzel en meten om dit voor elkaar te krijgen.
gr Alma

Marjan zei

Wat een prachtige creatie, ik heb het even vergroot om beter te kunnen kijken, heel erg mooi gemaakt Ellen!! Wat een bewaaritem is dot geworden, zoets ga je toch niet wegdoen! En knap dat je de boel zelf uitgevogeld hebt!
Heel vervelend dat dat reageren zo blijft gaan bij jou, echt balen. Maar als het niet lukt, snap ik dat je het opgeeft.

Monique zei

Allereerst wil ik je bedanken voor je wijze en lieve reactie op mijn blogbericht. Ik weet dat we maar één hoofd hebben en die zit ik altijd vol te proppen. Dat moet veranderen maar net als jij vind ik alles leuk! In het dagelijkse leven en in de hobby....lastig soms.

Je kaart is prachtig! Ik heb wel eens een piramide kaart gemaakt maar nog nooit met een uitsnede. Knap hoe je dat hebt uitgevogeld.

Groetjes, Monique

Angela zei

Wat een schitterende creatie Ellen! Lijkt me een heel gepuzzel....
Je kleurencombinatie is ook zó mooi!

Het lukt mij ook niet om overal te reageren... hetzelfde euvel als met jou en ik snap helemaal dat je het op een gegeven moment opgeeft. Vind eigenlijk dat je het heel lang probeert. Bij mij is het na 2x klaar hoor.

Nelleke zei

O, Ellen, wat een mooie creatie voor jouw tante, die zal veel bekijks krijgen. Wat een werk heb je er aan gehad, en wat een eer van je werk! Prachtige stansen zijn die van Renke. Groetjes Nelleke

Anja v K@@rten zei

Wat een mooi cadeau voor je tante! En het kan niet anders dan dat zij er heeeeeel blij van is geworden.
Een TOP creatie!
Creatieve groetjes, Anja