https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 9 november 2023

For You



Hoihoi,
ik maakte dit kaartje voor Margaux haar verjaardag. Eerst heb ik gestoeid met de layered stempels van Altenew en gestanst. 
De achtergrond is een embossing stencil van Tim Holtz…ik had die al een poosje liggen maar nog niet uitgepakt. Ik zag hem ergens voorbij komen maar weet echt niet meer waar dat was. Ik vond dat supermooi en probeerde het uit met distress inkt en water. Degene die het herkend dank ik hartelijk en krijgt de credits, wel zo eerlijk toch.
Ik stanste You uit goudkarton en plaatste de hartjes sprietjes erachter. Op roze gemat en op een zwarte kaart geplakt. De binnenkant zie je hieronder. Margaux vond hem mooi…daar doe je het voor toch.



Ik ben toch maar begonnen met mn kerstkaarten anders gaat het niet goed komen haha…inmiddels al aardig wat klaar, ze komen vanzelf voorbij!

Jullie zullen gemerkt hebben dat ik niet veel reageerde…helaas lukte het bij velen niet maar ik lees dat ik niet de enige ben.

Dankjewel voor de leuke reacties op mn eekhoorn tag, leuk om te lezen.
Tot de volgende post.

Groet Ellen 

 

16 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Ellen, wat een mooi en liefdevol kaartje voor Margaux.
En dat gouden you is ook heel mooi.
Moet ik ook weer eens doen, inkt in een embossingfolder. Al vaker gedaan, maar dan vergeet je het weer.
Wij waren pas geleden in Woerden en reden even verkeerd. Kwamen we langs jouw straat😶
Echt een raar idee was dat!

Trijntje zei

Wat een mooie kaart is dit geworden. Groeten Trijntje

Anoniem zei

Le cose più belle della vita non si trovano sotto l’albero, ma nelle persone che ti stanno vicino nei momenti speciali.
ចាក់បាល់

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi sfeervol kaartje met de mooie achtergrond en de mooie bloemen stelen de show
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie kaart en de embossing stans is ook echt zo mooi, ik heb hem ook, laatst nog gebruikt voor mijn 1e en tot nu toe enige kerstkaart. En zo herkenbaar, kopen en maar niet aan toe komen om het ook te gebruiken. Dat is nu gelukt.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen

gr karin

Angélique zei

Een heel mooie elegante kaart.

Bernadet zei

Supermooi Ellen.
Die bloemen zijn zo een echte blikvanger.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart zowel de binnenkant als de buitenkant is mooi gedecoreerd Ellen.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Mooi inderdaad die achtergrond op deze manier, de mooie roosjes van Altenew in deze kleur passen er goed bij! Prachtig samengestelde kaart voor Margaux en ook de binnenzijde is prachtig! Nog gefeliciteerd!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh... prachtige kaart heb je gemaakt!!!
gr Alma

Mariann Jakobsen zei

Beautiful Ellen! So elegant, lovely background.
Hugs, Mariann

Marjolijn van Elsberg zei

Wat lief je reactie, leuk dat ik je kon inspireren.

karin zei

Heel mooi met die achtergrond en de bloemen erop.
Groetjes,
Karin

Epoca zei

Je bericht was een genot om te lezen! Blijf je inzichten delen. Ik wil graag meer!

Nelleke zei

Leuke kaart Ellen, mooie bloemen en ook hoe je de tekst verwerkt hebt. Groetjes Nelleke