https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 19 november 2023

Lieve kerstgroetjes



Hoihoi, vandaag een kerstkaartje en wil meedoen bij de november Challenge 172 van de Egel…

Ik heb gekozen voor kerstboom-dier-lichtjes/kaars

Dit mooie papier leende zich er goed voor en ik gebruikte de achtergrond stans die ik eerder liet zien bij het kaartje voor Max. Ik wilde eerst zilverdraden spannen om de lampjes aan op te hangen maar op Pinterest zag ik dat ik deze stans ook goed ervoor kon gebruiken.
De lampjes liggen er al een poosje dus die mochten uit de verpakking…geloof dat ze van Lawn Fawn zijn. Ik heb ze op kleur gebracht met distressinkt en om ze op te hangen heb ik toch het zilverdraad gebruikt.
Het hertje is geloof ik van MFT.


De Challenge loopt vandaag af dus lijk ik op juffrouw nippertje…zou GerJanne zeggen haha.

We zijn net terug van een bezoekje aan mn tante dus ik moest nog haasten om dit kaartje te plaatsen. Mijn tante wordt donderdag 91 jaar.
Vorig jaar gaf ze een feest waar wij niet naartoe konden door ziekte maar gelukkig konden we haar vandaag bezoeken, het was erg gezellig. Mijn nicht was de gastvrouw en alles was heerlijk en keurig verzorgd.
Ik maakte natuurlijk een knutselwerk voor haar, wat ik nog laat zien. Ze waardeert dat altijd heel erg…dus daar doe je het dan voor toch!

Dankjewel weer voor de lieve reacties op mn paddenstoelen kaart, leuk om te lezen. 

Groetjes Ellen  




13 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt Ellen. Wat gaaf met die mooi op kleur gebrachte lampjes. Heel origineel.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

karin zei

Heel mooi met die lampjes. Het is net of er een glinstering in zit, zo mooi op kleur gebracht.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Trudy zei

Wow wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, echt heel erg mooi met die lampjes!
Groetjes Trudy

GerJanne zei

Hahaha juffrouw Nippertje! Zeker net op tijd. Met een heel mooi kaartje ook nog.
Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

Angélique zei

Een mooie, originele kerstkaart. Leuk met die lampjes.

Caroline zei

Wat een prachtig kaartje zo met de lampjes!
Groetjes Caroline

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtige kaart voor deze challenge!
gr Alma

Nicolette zei

Wat een prachtige kaart Ellen.
Leuk als je kaarten zo gewaardeerd worden he?
Groetjes Nicolette

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke lampjes
wat leuk als je kaarten zo gewaardeerd worden daar doe je het toch voor
groetjes ellen

Marjan zei

Ik vind je kaart supermooi, die lampjes heb je werkelijk schitterend en mooi8 zacht gekleurd en wat leuk die draden waar ze aan hangen. Dat papier past er perfect bij!

Nelleke zei

Ik zag deze prachtige kaart gisteren al voorbij komen. Wat en plaatje weer Ellen. Je bent echt een kei hierin zeg! Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Bingo uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

Scraptastisch zei

Wat heb je dit weer prachtig gedaan Ellen en je beïnkte lampjes vind ik heel tof!!!
Gefeliciteerd met je tante, wat een leeftijd hè?! Je hebt vast iets moois voor haar gemaakt!
xx Gerie

Marjolijn van Elsberg zei

Nog gefeliciteerd met je jarige tante, bijzondere leeftijd. en je kaartje is zooo mooi!!!!