https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 16 november 2023

Enjoy life…



Hoihoi,

Ik heb vandaag een kaart die meedoet met de LiftChallenge en met DCL…ik heb de beide opdrachten in één kaart verwerkt. Het leuke model van de LiftChallenge en de paddenstoelen van DCL. Allebei superleuke opdrachten.
Ik heb gekozen voor het mooie papier van Renke en de paddenstoelen zijn rijkelijk aanwezig denk ik en alles paste precies op de pop-up van de Lift. Ik heb hierbij de paddenstoeltjes van CraftEmotions gebruikt.
Ik koop eigenlijk altijd de engelse versie van Renke ipv de Duitse maar nu dus niet zag ik dus het is herbst geworden ipv Autumn…ik vond het niet zo erg!






Challenges:

Pop-up kaart
Paddenstoelen

Vorige week waren we 41 jaar getrouwd en zijn we met zn allen gezellig wezen eten bij “Het Zusje”…vast wel bekend want ze zitten door heel Nederland! Wij waren er voor het eerst en ik vond het geweldig, heerlijke tapas en een super mooie ambiance!
De kleintjes hebben ook supergoed gegeten.

Dankjewel voor de leuke reacties op mn vorige kaart…ik word er blij van!

Tot de volgende post,
Groetjes Ellen 



15 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh... nog gefeleciteerd met jullie trouwdag. Wat leuk bij 't Zusje. Zit inderdaad overal en wij zijn in Apeldoorn geweest! Heerlijk!
Je kaart is een heel mooie! Enne.... zei je paddenstoelen? Waar? 😂😂😂😂😂
Heel mooi en Herbst of Autumn, ach wat maakt dat uit?

Nicolette zei

Wat een prachtige kaart Ellen. En van harte gefeliciteerd met jullie 41 jarig huwelijk. 't Zusje ken ik niet, eens een keer googlen.
Groetjes Nicolette

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de paddenstoelen en de leuke binnenkant, leuk om de challenges met elkaar te combineren
nog gefeliciteerd met jullie trouwdag
groetjes ellen

Irene zei

Prachtige paddenstoelen en twee challenges perfect gecombineerd! Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, hier bijna evenveel op de teller 🤩.
XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart !!! wat een mooi papier is dit.
gefeliciteerd met jullie trouwdag .
gr Alma

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een prachtige kaart en zo mooi de paddenstoelen, herbst, authum als het maar herfst is!

Angélique zei

Een prachtige herbstkarte 🙃 wat een prachtige paddestoelen.
Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik ken 't Zusje niet, ik zal het onthouden.

Trudy zei

Wow dit zijn echt heel veel paddenstoelen, prachtige kaart!
Wij zijn ook een keer bij t Zusje in Woerden geweest, heel lekker en erg gezellig!
Je moet wel op tijd reserveren want iedereen vind het daar lekker geloof ik!
Groetjes Trudy

KarinsArtScrap zei

een super mooie kaart Ellen

gr karin

Ellen zei

Mooie kaart Ellen en wat een prachtig subtiel paddenstoelenpapier! Dank je wel voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

Nelleke zei

Leuke kaart zeg en wat mooi papier is dit. Ik kan op dit moment vrij goed op mijn iPad reageren, nu ook. Ik ga naar Google Chrome en log dan incognito in, wachtwoord ging altijd fout, maar nu log ik in met de inlogcode van de iPad. Begrijpen doe ik er ook echt helemaal niets van. De foto’s staan op mijn telefoon, dus ik zet ze via mijn telefoon op het blog. In 1 x kan ik geen foto’s meer uploaden via Edge, maar via Chrome wel. Ik moet nog proberen om te reageren via Chrome op de telefoon.
Misschien kun je hier nog wat mee. Dingen veranderen ook iedere keer hè? Voor nu welterusten, ik ga plat. Groetjes Nelleke

Marjan zei

Nog van harte met jullie trouwdag en een gezellige uitje met elkaar ook, super! Ik ken het Zusje ook niet, in Zoetermeer zitten ze niet, maar klinkt goed.
Heel mooie uitwerking van beide chalenge, het papier is prachtig en subtiel, past bij jouw stijl. Mooi zoals het zich ontvouwt op de pop-up. Slim gecombineerd onze twee challenge, dank je wel voor met meedoen met DCL èn de Liftchallenge, Ellen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Ellen. Ja "het Zusje" klinkt wel bekend, fijn dat het gezellig was. Je paddestoelen kaart is heel mooi gemaakt. Van binnen en buiten paddestoelen genoeg denk ik zo ;)
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Wat is dit papier toch altijd prachtig hè. Heel mooi kaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

Nicole Parmentier zei

En aan de dcl challenge natuurlijk!! ;-)