https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 25 oktober 2023

Sending you warm hugs…



Hoihoi, hier ben ik weer met een reminder kaartje voor de oktober Challenge bij Kleuren met Potloden. Ik had gewonnen met mn verjaardagskaartje voor Max en mocht deze maand gastdesigner zijn met deze leuke digi van ‘A bunch of nuts’ van Last minute Manda. Zij is een van de sponsors van deze Challenge. 
Ik kreeg deze leuke digi gestuurd dus aan de gang gegaan. Doordat het uitprinten niet ietsje kleiner lukte heb ik er een tag van gemaakt, mal van Crealies. Een kleinere maat heb ik met een embossingmal bewerkt om de boomafdruk te krijgen en die weer gemat op een subtiel randje goudkarton. 
De eekhoorn komt voor in allerlei bebost gebied (heb ik even opgezocht ivm de bladeren die ik zou gaan gebruiken)
Ik heb dus allerlei verschillende bladeren gestanst in 2 kleuren groen. De kleine eikenblaadjes gaf ik wat herfstkleurtjes met distressinkt.
De neus en het hartje van de bloem heb ik bewerkt met Clossy Accent.
Tekstjes erop en klaar!



Ik verwijs met een link even naar dit leuke blog.




Hier heeft Anna mn eekhoorn vriendje ingekleurd, ze kan zo mooi binnen de lijntjes kleuren…supermooi Anna, trots op jou!

Dankjewel weer voor jullie lieve reacties op mn liftkaartje, leuk om te lezen.

Tot mn volgende kaartje maar weer.
Groetjes Ellen 

13 opmerkingen:

Irene zei

Dikke pluim voor jou én Anna 😉, duidelijk jouw crea-genen!
XxIrene

KarinsArtScrap zei

een mooie tag Ellen en Anna heeft goed haar best gedaan

gr karin

Annemarie en Merit zei

Wat een plaatje van een Tag!! heerlijk die herfstkleuren, en Anna die heeft de creativiteit vast van jouw!!
Liefs Annemarie en Merit

Nelleke zei

Wat een mooie tag Ellen, mooi het kleuren en hoe je de afbeelding verwerkt zit. De eekhoorn zit goed verscholen in het bos.
En wat kleurt Anna goed en mooie kleuren bij elkaar. Compliment voor haar. Groetjes Nelleke

Trijntje zei

Wat een leuke tag. Mooi gekleurd. En het kleuren van Anna is ook erg mooi.Groeten Trijntje

Martina's kaartjes zei

die is leuk geworden mooi
grtjs, martina

GerJanne zei

Heel leuke tag/kaart Ellen! Supermooi en die Anna kan goed kleuren!
Sjonge, complimenten.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met het super leuke stempeltje leuk tafereeltje heb je ermee gemaakt
wat heeft Anna de eekhoorn mooi ingekleurd
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Een nieuw kleurtalentje zie ik maar ze leert het dan ook van een van de beste, wat is je plaatje prachtig ingekleurd! En een supermooie tag heb je er mee gemaakt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een leuke tag gemaakt met dat geinige eekhoorntje Ellen. Mooi ingekleurd en Anna kan dat ook al goed zeg. Gezellig om samen te kleuren. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig ingekleurd. eekhoorntje kijkt zo lekker dromerig.
gr Alma

Marjan zei

Wat een mooie tagkaart, leuk dat eekhoorntje, daar had je het laatst over :) Hij is enig met zijn sleepy eyes en je hebt hem prachtig gekleurd, net als Anna haar eekhoorn! Gezellig zo samen aan de knutsel!

aussie aNNie zei

Absolutely adorable and so beautiful in colour too, love your card ♥