https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 14 oktober 2023

Van harte beterschap



Hoihoi, vandaag een kaartje voor de LiftChallenge waar ik aan mee wil doen…leuke opdracht weer!


Ik heb inkt gebruikt van SU om te blenden en de takjes zijn van Renke. De achtergrond is een embossingfolder met takjes, weet even geen merk. Beetje bling maakte het af. Ik denk dat er verder geen uitleg nodig is.

Ook in de binnenkant alles terug laten komen. 

Het lukte me niet om mee te doen met de challenge bij DCL…die was ook leuk, volgende keer maar weer! Ik ben me ook maar eens gaan verdiepen in kerstkaarten en heb er…schrik niet al 2 klaarliggen om te plakken 🙈 en dat zijn ook nog dezelfde ppff en als ik lees dat sommigen er al over de 50 hebben krijg ik het spaans benauwd haha. We gaan het zien!

Dankjewel weer voor de leuke reacties op mn kaartje voor Tim, erg leuk om te lezen.

Fijn weekend verder en tot de volgende kaart.

Groetjes Ellen 


14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie uitwerking van de lift-challenge Ellen, mooie kleurtjes heb je gecombineerd en leuk dat ook de binnenkant gedecoreerd is.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Weer een prachtige kaart Ellen. Mooi hoe je alle ideeën ook weer verwerkt zoals het embossing er achter. Groetjes Nelleke

Scraptastisch zei

Bij mij juist andersom, heb een kaart gemaakt voor de DCL challenge en de lift kom ik niet aan toe. Je kaartje is purfect Ellen, mooie kleuren, stansen en bling steentjes! Niet benauwd krijgen van kerstkaartjes hoor er zijn ook leuke te koop, gelukkig hoef ik er ook geen 50 te maken, hihi
xx Gerie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke techniek, mooi hoe je de kleuren en de takjes heb verwerkt, succes met het maken van kerstkaarten, ik hoop dat het je gaat lukken om er nog een paar te maken
groetjes ellen

karin zei

Een mooi kaartje voor de liftchallenge. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Angélique zei

Een mooie kaart, mooie kleuren en takjes heb je gebruikt.
Succes met de kerstkaarten. Een geluk dat het weer zijn best doet om je nu meer in bijna-kerst-sfeer brengen.

KarinsArtScrap zei

een hele leuke kaart Ellen

gr karin

Marjan zei

Mooi takje, ik heb ook zoiets van Ludiec. Het staat prachtig zo op deze mooie achtergrond! het achtergrondje van de basiskaart is er ook mooi fris bij. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Ellen!

Niet te druk maken over de kerstkaartjes, ik heb me dit jaar voorgenomen dat als ik het aantal niet haal, ik foto's/prints ga gebruiken van sommige kaartjes die ik al eerder maakte. En niet iedereen krijgt een zelfgemaakte. Ik zit ook altijd wel op ongeveer 50. Stuur niet meer aan mensen die ik nooit op mijn blog zie.

Marjolijn van Elsberg zei

Oh die kerstkaarten stress!!!! Zo herkenbaar, haha. Ik heb voor nood een kaartje liggen dat ik getekend heb, een carla Kamphuis. Die kan ik naar hartelust kopiëren en versturen. Geen stress meer voor mij. Ik heb er inmiddels 2 klaar. Gelukkig ook geen 50 nodig. Deze kaart is ook heel erg mooi, deze techniek met een hulsttakje is ook mooi voor kerst 😉

GerJanne zei

Hoi! Je kaart is heel mooi. Ik hoop er nog tijd voor te hebben, tussen de nachtdiensten door.
En de kerstkaarten, ja ik heb meegedaan met elke week een kaart bij 52 weeks. Heb je vast wel gezien, dus ik heb een boel kaartjes klaar! Geen stress en toch veel klaar!

Trijntje zei

Wat een mooie lift kaart . Erg leuk met deze kleuren en bloem. Ik heb er ook al heel wat klaar… ik d3nk onderhand ook wel 50. Het bevalt mij goed om regelmatig kerstkaarten te maken en mee te doen bij iedere week een kerstkaart. Dat is een mooie stok achter de deur. En ook handig. Wij gaan eind. November nog 3 weken op vakantie …. Dan moeten ze van te voren klaar zijn…. Succes met het maken van kerstkaarten . Groeten Trijntje

Trudy zei

Haha je kunt ook in de winkel kerstkaarten kopen! Geen paniek!
Je kaartje is super leuk trouwens! Heel mooi gemaakt!
Groetjes Trudy

Cornelie zei

Mooie uitwerking Ellen. De kleuren van he achtergrond zijn lekker fleurig en een mooi
merkloos blaadje is dat hihi
Jaren terug heb ik de kerstkaarten stress achter me gelaten. Ik heb wat ik heb en maak het omdat ik het leuk vindt, niet omdat het moet en wil wel iets moois versturen.
Dit jaar was ik zomaar goed bezig en dat is me goed bevallen. Ook omdat ik dan echt al mijn materialen gebruik en niet alleen het nieuwe.
Fijn weekend en bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje Ellen! Mooi hoe je boven de tekst het takje terug laat komen. Ik ga mijn aantal kerstkaarten waarschijnlijk ook niet halen maar laat me daardoor niet gek maken hoor. Het is maar een hobby en die moet vooral leuk blijven toch? Ik vind het in ieder geval heel leuk je wel weer bij de lift te zien, dankjewel voor je bijdrage!