https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 27 maart 2024

Van Harte Gefeliciteerd


Hoihoi, ik had nog een kaartje klaarstaan om te laten zien. Een hele poos geleden maakte ik dit kaartje. Ik zag het voorbij komen op P en vond het superleuk. De credits gaan naar de bedenker op P uiteraard! Ik wist zeker dat ik deze stempels had maar niet te vinden. 🙈Op zoek gegaan om ze ergens te bestellen maar nergens meer te krijgen. Ik wist dat Marjan deze ook had en vroeg haar of ik ze mocht lenen en dat mocht maar ik bleef toch zoeken op internet en yesssss…ik vond ze en bestelde ze en mailde Marjan snel dat ze de stempels niet hoefde te sturen. Een paar dagen later kwamen ze binnen en kon ik aan de slag. Misschien snappen jullie het al…nadat ik de stempels gebruikt had vond ik ze terug! 🙈 Nu dus dubbel en ze zijn van Altenew dus niet goedkoop…jammer maar het is niet anders! 

Ik stanste eerst een hart uit in de juiste maat en dat was mijn stencil om de stempels in te gebruiken. Het zijn steeds 3 lagen in verschillende kleuren! Ik stuurde hem naar mijn nichtje en vergat een foto te maken maar kreeg er eentje van haar opgestuurd. Ik plaatste hem toen meteen in een blogbericht vandaar dat ik hem nu kan laten zien. 

Met mn man gaat het heel goed en ik kon een nieuwe datum plannen om het feestje voor mn 70e verjaardag te vieren…dat wordt nu op 6 april.

Ik wil iedereen super bedanken voor alle tips die ik kreeg om mijn blogger problemen op te kunnen lossen…alles ook geprobeerd maar helaas is het nog niet gelukt! Ik heb mn blog in Safari (iPhone en iPad) en ook in Google Chrome maar in beide hetzelfde probleem!🤷🏼‍♀️

Bedankt dat jullie hier keken en tot de volgende post want ik heb er nog een paar in voorraad!

Groetjes Ellen 



13 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een mooie kasrt met deze enige bloemen stempels. Mooie gekleurd. Komt het probleem misschien voort uit het feit dat je de ipad en iPhone niet meer kunt upgraden? Dat bedenk ik me nu..ik had nl eeen aantal jaren geleden hetzelfde... met de ipad die te oud was en dd nieuwe versies niet meer kon upgraden... de bank app werkte toen ook niet meer..
Wel jammer dat je niet meer kan bloggen. Dan zou je misschien een nieuwe blog kunnen maken...ten minste als dat lukt. Succes ermee . Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stempels, sjiek hoor
ik hoop voor je dat de tip van Trijntje zou kunnen werken want helemaal niet meer bloggen zou jammer zijn
groetjes ellen

karin zei

Heel mooi gestempeld in dat hartje. Mooi kaartje.
Ik hoop dat je problemen met Blogger kan oplossen. Soms heb ik het dat ik niet kan reageren op een bericht.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Ellen.........gr karin

GerJanne zei

Prachtig! Heel mooi! En wat herkenbaar, dat je weer iets terug vindt als je actie hebt ondernemen..
En wat Trijntje schrijft, een nieuw blog is misschien de oplossing? Kun je dan je oude blog importeren of zo?

Nelleke zei

O, dat is altijd zo: niet zoeken dan vind je het vanzelf terug. Maar je hebt een idee, wil aan de slag… ik snap het wel,ik vind de kaart super. Dat zou voor GerJanne en mij een leuke uitdaging zijn tijdens onze kletseldate. Balen dat het uploaden van de foto’s niet lukt. Ik dacht ook nog als je op de laptop een foto hebt van een creatie, deze kopiëren en dan plakken in het bericht wat je wil maken. Dat wil ook nog wel eens lukken. Succes. Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden ! geslaagd kaartje
grtjs, martina

Angélique zei

Een heel mooie kaart.
Wat fijn dat het zo goed gaat met je man en dat jullie een nieuwe datum konden prikken, iets om naar uit te kijken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen, wat een mooie, elegante kaart. Heel mooi gestempeld in mooie kleuren. Fijn dat het beter gaat met je man en je nu uitzicht op een feestje hebt.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Wat fijn dat je man zo goed opgeknapt is, dat is toch het allerbelangrijkste, gezondheid.
Maar wat balen dat die blog niet mee wil werken, ieder update zijn er problemen.
Je kaart is werkelijk prachtig en zo herkenbaar dat terug vinden van spullen als je net nieuwe hebt gekocht. Bij mij wil de Heilige Anthonius nog wel eens helpen, ik roep hem aan als ik iets zoek en eigenlijk (bijna) altijd vind ik het dan terug. Vorige week nog de museumjaarkaart van mijn dochter. Haha. Dat scheelt ook een hoop geld want ze gaat nogal eens naar het museum.

Ik blijf voor je hopen dat er een oplossing komt met je blog en hoop dat je ons blijft volgen.
Lieve groet,
Marjolijn.

Marjolijn van Elsberg zei

Oh en geniet van je feestje volgende week!!

Trudy zei

Wat een prachtige bloemenkaart!
Die stempels kun je toch gewoon verkopen. Heel herkenbaar trouwens want ik ben ook vaak iets kwijt!
Jammer dat niks gelukt is met betrekking tot je blog. Ik geloof dat ik zelf een nieuw blog zou aanmaken.
Fijne Paasdagen, groetjes en geniet van je feestje, Trudy

Pat zei

This is a beautiful card Ellen and I love the colours you used on the flowers, and so different within the heart shape. Glad your husband is a lot better and that you have set a new date for your 70th birthday celebrations which coincidentally is my 73rd birthday...have a lovely time. x