https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 14 maart 2024

Van harte gefeliciteerd



Hoi, vandaag een kaartje wat ik maakte met de bloemen van Alex Syberia. Ik stanste ze uit in wit soft finish cardstock van ECD en kleurde de deeltjes met inkt. De achtergrond is een stencil wat ik met dezelfde inkt speels inkleurde.
Ik had deze foto dus ook al een poosje geleden in een bericht geplaatst toen het nog lukte.
 Er stond ook een foto bij van de binnenkant maar die verdween zomaar ineens dus jammer want die had ik ook leuk bewerkt met het stencil. 

Dankjewel voor al jullie tips en ideeën voor mijn blogprobleem…het meeste heb ik al geprobeerd maar niks helpt. Stephan heeft er ook naar gekeken en denkt dat het aan blogger ligt. 
Het is wel ontzettend lief te lezen dat een aantal van jullie het jammer vinden om mij te missen in blogland als ik moet stoppen…dat doet goed hoor!
We knappen allebei goed op en binnenkort prikken we een nieuwe datum voor mn feestje.
Bedankt dat jullie langskwamen en tot de volgende post.

Groetjes Ellen 



10 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi zijn deze hè? Ik heb ze ook. Jij hebt ze hier echt super verwerkt tegen de mooie achtergrond en door de kleuren komen ze nog beter uit!
Gelukkig zie ik je post nu wel in mijn leeslijst, houden zo!

!neke zei

Heel mooi deze kaart !!!!!
Ook bij mij sta je duidelijk in de sidebar !
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

zo mooi deze kaart.
ik zou het heel jammer vinden als je stopt,
Ik zie je berichtjes wel en ook je reacties bij mij...
groetjes Alma

Nicolette zei

Een prachtige kaart Ellen.
Groetjes Nicolette

Angélique zei

Een heel mooie kaart, mooie kleuren heb je gebruikt.
Zo vervelend, dat fotoprobleem bij jou, ik hoop echt dat het snel opgelost wordt, het zou toch jammer zijn als je daardoor besluit te stoppen.

Pat zei

I love the wonderful tulips Ellen and the stencil used in the background looks very pretty. Glad that you and your husband are both feeling a lot better after the nasty viruses you had. x

GerJanne zei

Oh zo balen Ellen. Wel raar dat het aan Blogger ligt en jij een van de weinigen bent die er last van heeft. Ik hoorde wel eens van iemand die niets meer geplaatst kreeg en een nieuw blog is begonnen. Misschien is dat een optie en dan kijken hoe het gaat?
Je kaart is super mooi!
Fijn dat jullie weer goed opknappen!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloemen
ik zie jou berichten gewoon langskomen zou jammer zijn als je stopt, misschien wat Gerjanne zegt een nieuw blog beginnen, heb ik ook eens een aantal jaren gedaan na hele vervelende advertenties en nu heb ik nergens last van
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Ellen........gr karin

Angela zei

Schitterende kaart Ellen.
Wat vervelend dat je zulke problemen hebt met foto's plaatsen. Kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Ik zou het wel héél jammer vinden als je zou stoppen met bloggen.
Ben ff langs je andere kaarten gehopt..... stuk voor stuk juweeltjes!

Goed te lezen dat jij en je man opknappen!