https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 18 maart 2024

Caroline was jarig


Hoi, vandaag het kaartje wat ik maakte voor Caroline haar verjaardag. Helaas kan ik hem niet laten zien maar Caroline heeft een foto van alle gekregen kaarten op haar blog geplaatst…de kaart met de grote blauwe C (van Caroline) op de 3e rij is die van mij. 


Het zou fijn zijn als jullie…in mijn geval de moeite willen nemen een kijkje te nemen bij Caroline maar ik kan niemand daartoe verplichten natuurlijk!

Groetjes Ellen 




12 opmerkingen:

Trudy zei

Hoi Ellen, ik heb even op haar blog gekeken en je hebt een prachtig kaartje voor haar gemaakt.
Jammer dat je geen fotos meer kan plaatsen. Je enige optie is misschien een nieuw blog beginnen of het eens op een andere computer proberen.
Het zou jammer zijn als we je mooie kaartjes moeten missen.
Groetjes en succes, Trudy

Trijntje zei

Je hebt een mooie kaart voor Caroline gemaakt. Wat jammer dat je geen foto’s meer op je blog kan plaatsen….. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de grote C in het midden en leuk de jij bent jarig stans eroverheen en de kleine bloemetjes erboven.
jammer hoor dat je geen kaartjes meer kan plaatsen
groetjes ellen

!neke zei

Gekeken ....mooie kaart !!!!
groeten Ineke

Angélique zei

Wat een prachtige kaart, heel elegant.
Wat vervelend boor je dat het op deze manier moet.

Caroline zei

Zo jammer dat je geen foto's kan laten zien en vooral niet van mijn kaartje want die vind ik echt zo mooi! Nogmaals bedankt en ik hoop dat je snel weer iets kunt plaatsen.
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat balen dat dit blijft aanhouden. Ik heb bij Caroline gekeken en hij is erg mooi.
Groetjes Nicolette

Marjan zei

Ik heb ook bij Caroline gekeken, jouw kaart voor haar is weer een beauty!
Toch misschien eens kijken of je niet hulp kunt zoeken bij Blogger. Wie weet helpt het.

https://support.google.com/blogger/?hl=nl#topic=3339243

Marjan zei

Ik heb je een e-mail gestuurd over dit onderwerp.

Pat zei

I went for a look on Caroline's blog Ellen and that is a beautiful CAS card and I am so sorry that these wretched problems continue with your blog and can imagine how frustrating it is for you. x

Marjolijn van Elsberg zei

Heb je ook een linkje naar het blog van Caroline want ik weet helaas niet wie zij is.

Marjolijn van Elsberg zei

Ellen ik ben langs geweest hoor en voor zover ik het kon zien is het een prachtige kaart! Ik heb oprecht met je te doen en hoop dat het nog een keer opgelost wordt. Kun jij, of je zoon geen contact opnemen met Blogger? Ik zou ook niet weten hoe en wat hoor.