https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 7 maart 2024

Happy Birthday en…Help!

 


Hoihoi, vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb voor mn broer…hij werd vlak na mij 65 jaar. Ik heb een embossing folder van Spellbinders gebruikt en bewerkt met verschillende kleuren gilding wax, gecombineerd met spiegelkarton. Hieronder met wat tegenlicht goed te zien dat het spiegelt.
Ik vind het wel een echte mannenkaart en jullie? Ik had in dezelfde kleur wat sequins en die mochten erop. Natuurlijk 65 erbij en binnenin ook tig keer 65 gestempeld…hij moet het weten natuurlijk haha. Op de AOW moet hij nog even wachten helaas!


Ik wil met deze kaart meedoen bij…

Ze vragen een cijfer op de kaart.

  Met mn oranje poinsettia was ik een van de toppertjes bij het Merry Little Cristmas Challenge Blog…leuk!

HELP!!!

Dit bericht had ik al half klaarstaan dus de foto’s al geplaatst maar een nieuwe kaart kan ik niet meer voor elkaar krijgen dus zal het wel even duren of het lukt helemaal niet meer en is het voor mij “helaas” klaar met bloggen. Er staan er nog een paar in mn mapje, ik ga dat nog proberen. Ik weet niet waarom mij dit weer overkomt…ik heb al genoeg drama met bloggen.
Ik vroeg het al hieronder…is er iemand die hetzelfde probleem heeft en kan mij helpen dan heel graag!
Als ik op het icoontje klik om een foto uit mn fotomap te halen krijg ik een blanco pop-up 🤷🏼‍♀️ en er gebeurt dus niks! Als ik hulp vraag bij blogger zeggen ze hoe ik het moet doen…duhhhh dat doe ik al 14 jaar en ging altijd prima…tot nu! Daar heb je dus helemaal niks aan!

Dankjewel voor de meelevende berichten op mn vorige post, het gaat gelukkig de goeie kant op maar hij heeft nog 5 weken nodig om helemaal te herstellen. Mijn hoest blijft een crime!

Groetjes Ellen 





17 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met je broer, wat een mooi kaartje voor je broer leuk met het embossing en de wax geeft een leuk effect

vervelend dat je steeds weer problemen hebt met blogger, ik hoop voor je dat het kan worden opgelost
beterschap!!
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart voor je broer.
wat jammer dat je zulke problemen hebt met bloggen... ik zou het niet weten hoe op te lossen.
groetjes Alma

!neke zei

Mooie kaart voor je broer !!!!
Ik zou het ook niet zo weten om je te helpen.
Als je in de buurt woonde was het te doen om je te helpen.
groeten Ineke

KarinsArtScrap zei

een geweldige gave kaart voor je broer ellen, helaas kan ik je niet helpen, ik weet wel dat het is veranderd met uploaden, eerst deed je uploaden en kwamen je kaart /en testaan en nu heb je een andere upload en zet hij het meteen in je blogpost......... verder zou ik het niet weten hoe ik je kan helpen, kan je geen foto maken en laten zien ........gr karin

Angélique zei

Wat een gave stoere kaart voor je broer!
Vervelend dat je geen foto's kunt plaatsen, hopelijk is het snel verholpen.
Nogmaals beterschap voor je man en voor jou. Fijn om te lezen dat het wel de goede kant op gaat met je man.

Nelleke zei

Wat een gave kaart Ellen. Geweldig die combinatie van embossing en gilding wax.
Een tijdje geleden kon ik ook geen foto’s uploaden. Dat deed ik via Edge. Via Chrome lukte het mij wel.
Ik doe dat altijd op de telefoon, omdat daar al mijn foto’s opstaan.
Dat kan ik nu wel weer .
Google is volgens mij ook aan het veranderen.
En als je het via incognito doet? Ik werk nu op de iPad en dan ben ik incognito, kan ik ook gewoon bij iedereen reageren.
Het blijft lastig en echt een heel gedoe soms. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ha Ellen,
heel mooie kaart voor je broer. Heel stoer.
Wat balen van Blogger bij jou. Ik heb ook nergens last van en geen idee hoe ik je kan helpen. Misschien de tip van Nelleke?
En zou het soms aan Apple liggen? Heb je een Iphone en I pad?
Maar ja, als het eerder wel lukte, snap ik het ook niet.
Ik blog soms op mijn telefoon, (geen Iphone) en ook dan heb ik nergens last van, hoewel ik geen foto's upload via de telefoon.
Ik hoop dat het wel gaat lukken!

Marjolijn van Elsberg zei

Eerst fijn dat het wat beter gaat met je man. Je kaart is geweldig. Ik hoop oprecht dat het je lukt om te blijven bloggen want dat is echt leuk. Heb je al geprobeerd uit te loggen en opnieuw in te loggen op je blog? Ik werk altijd op mijn laptop, geen idee wat jij doet. Ik laad de foto's op via het icoontje "afbeelding invoegen" en kies dan voor uploaden vanaf computer. Ook ik krijg daar een ander blad zeg maar, daarin klik ik op bladeren en dan kom ik in mijn mapje met bewerkte foto's vanuit daar kan ik kiezen en dan verschijnen ze in mijn bericht. Ik zou je graag helpen maar geen idee hoe.

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met je broer Ellen en wat een mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt voor hem!
Zoals Marjolijn het doet op de pc, zo doe ik het ook op mijn laptop! Het lijkt op installatie foutjes, ik zou nieuw blog aanmaken als ik zoveel problemen zou hebben, sterkte ermee en ook veel beterschap allebei!
xx Gerie

Caroline zei

Een hele stoere mannenkaart heb je voor je broer gemaakt!
En dat bloggen is voor mij ook af en toe nog een ramp hoor.... kan ik totaal niet reageren. Blijft blogger maar roepen dat ik in moet loggen. Ja duh, dat ben ik toch! Of ik kom in het reactiescherm en werkt mijn cursor niet dus kan ik niks intikken. Van jou klinkt het nog erger, zo jammer dan he! Neem veel plezier weg in het bloggen. Ik hoop dat je het toch nog probeert hoor!
Groetjes Caroline en nogmaals beterschap!

Caroline zei

En je kaartje kwam vandaag binnen! Wat een leukerd weer. Heel subtiel maar zo mooi, ook met de C erin! Dank je wel!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen, allereerst fijn dat het beter gaat met je man. Je kaart vind ik supergaaf, heel stoer en het mag duidelijk zijn welke leeftijd hij bereikt.
Zo jammer dat je zulke problemen hebt met Blogger dat je besluit te stoppen. Ik vind jou zo'n mooie eigen stijl hebben van kaarten maken waar ik met plezier naar kijk. Hopelijk vind je nog een manier, ik weet geen oplossing.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een lekkere stoere kaart heb je gemaakt!
Mijn man heeft voor mij het cachegeheugen gewist want ik had ook veel problemen met Blogger.
Ik las ook ergens dat je eerst het bericht zonder foto moet typen en dan opslaan en dan later de foto moet toevoegen. Ik weet niet of het helpt maar je kunt het proberen.
Ik heb nu ook een rechtstreekse internetverbinding op de computer dat werkt ook beter.
Veel succes en groetjes Trudy

Pat zei

That's a wonderful card for your brother Ellen and the added gilding wax has emphasised the embossing so well. Sorry to hear about your problems with Blogger continue. Luckily I can download my photos fine. I usually download them from my camera onto my laptop as I like to edit them there, then I send the one I want to my e-mail, and go to our Mac computer to download and put them up on my blog there as I find it easier to do it on the main computer. I do have to use Chrome most of the time now as sometimes I cannot comment on blogs when on Firefox, but don't know if that is of any help. I usually write my post and add the photo in last but again, I'm not sure if that makes it work better. I do hope you can fix the problem as it would be such a shame if you had to stop blogging as you make some beautiful cards. I did read your previous post and am sorry to hear about your husband and hope he continues to make good progress, and also that your cough does go soon. x

Caroline zei

Dank je wel voor het meedoen met onze challenge!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Een gave kaart voor je broer.
Ik heb helaas geen oplossing voor je blog problemen. Ik hoop dat het goed komt, succes.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Marjan zei

Wat een prachtige kaart voor je broer, echt heel mooi met de gilding wax en deze embossing!

Wat ontzetten waardeloos dat jullie zo ziek werden en wat een schrik met je man ineens zo erg ziek! Hopelijk duurt het niet lang voordat jullie je ècht weer allebei helemaal goed voelen!

Ik begrijp ook echt niet hoe je dit probleem met Blogger hebt, ik heb dit nooit en kan ook niet bedenken wat het zou kunnen zijn. Ik werk met Windows via Chrome als browser. Nooit een probleem eigenlijk. Ik zie dat je wat tips gehad hebt, misschien het proberen waard, want ook ik zou jouw mooie kaarten niet willen missen!!