https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 3 maart 2024

Jarig…maar feestje liep anders


Hoihoi, 

Eerst wil ik GerJanne, Nelleke, Trudy, Marjan, Caroline en Nancy hartelijk bedanken voor hun mooie verjaardagskaartjes…blij mee! Ik wilde hier boven een foto plaatsen van jullie kaarten maar lukte mij niet om dit voor elkaar te krijgen. Mn foto’s komen helemaal niet tevoorschijn…weet niet hoe ik dit weer moet verhelpen pffff!! Heeft iemand een idee…weer een actie van blogger misschien?

Door ziekte moeten we het feestje verzetten naar een latere datum!

Groetjes Ellen 



11 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat een verhaal! tjonge, hopelijk zet het herstel door. en idd heel nl hoest en blaft en ik ook al een dikke week.
ook van mij nog van harte gefeliciteerd.
beterschap voor jullie beiden.
groetjes Alma

Nelleke zei

O, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Wat vervelend die nare hoest. Daar wordt je ook best moe van, en jij nu ook al. Hier valt het wat ziekte gelukkig mee, al had onze kleinzoon van 2 vorige week een longontsteking. Voor nu weer lekker opknappen en hopelijk kan het feestje alsnog doorgaan. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Jeetje, wat een naar verhaal! De schrik zal er goed in hebben gezeten. Gelukkig slaan de kuren goed aan, maar nu ben jij dus ook ziek. Heel veel beterschap voor jullie beiden!

GerJanne zei

jee Ellen, wat een schrik zeg! Denk je een feestje te hebben, moet het uitgesteld. Wat jammer, maar gezondheid gaat altijd voor. Ik hoor van zoveel mensen dat ze hoesten, verkouden zijn etc. Peter is weer beter, gaat morgen weer werken en het hoesten is is het noemen niet meer waard, gelukkig. Beterschap daar in de ziekenboeg!

Nicolette zei

Ach wat een verhaal zeg. Dat was zeker schrikken voor jullie en wat jammer dat het feest geannuleerd moest worden. Heel veel beterschap voor jullie beide.
Groetjes Nicolette

Creaellenknutselsite zei

wow wat een heftig verhaal wat zal de schrik er goed in hebben gezeten, gelukkig dat de kuur aanslaat en jullie weer langzaam opknappen,
heel veel beterschap gewenst voor jullie beide
groetjes ellen

Trudy zei

Ach wat een ellende allemaal, jullie zullen wel goed geschrokken zijn. Fijn dat het nu beter gaat.
Die verkoudheid heerst inderdaad.
Blogger werkt niet altijd goed mee misschien als je het vandaag probeert dat het wel lukt met je foto's.
Sterkte en beterschap voor jullie en groetjes, Trudy

KarinsArtScrap zei

nou ellen heel veel sterkte alletwee kunnen jullie goed gebruiken..........gr karin

Marjolijn van Elsberg zei

Jeetje Ellen, wat naar allemaal, hoop oprecht dat jullie snel weer opknappen. Met het blog kan ik je niet helpen, ik had het laatst ook, kreeg ik een "Oeps!" Toen ik het nogmaals probeerde kreeg ik een anders scherm maar de foto"s kwamen wel op mijn blog. Het duurde wel even. Misschien heb je er wat aan. dikke knuffel! Marjolijn.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje wat een schrik Ellen en wat naar allemaal. Hopelijk knappen jullie snel weer helemaal op. Beterschap en sterkte.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

O jee Ellen, dit berichtje heb ik helemaal gemist! Wat is dat een schrik geweest zeg! Gelukkig gaat het nu wat beter met je man maar de schrik zit er goed in. En nu jij ook weer aan het hoesten. Dan doen wij ook al af en aan vanaf kerst en vooral als we de kleinkinderen hebben gezien (elke week dus) dan begint het weer van voor af aan.
Hoop dat jullie snel een beetje de oude worden. Sterkte!
Groetjes Caroline