https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 15 februari 2024

Merry Xmas…Decemberlove



Hoihoi, vandaag twee kerstkaartjes, dezelfde stempel maar met twee verschillende boompjes erop. Ik vertelde eerder (2020) dat ik het gestempelde gedeelte in 2019 al gedaan had en toen het stapeltje kwijt was. 🙈 (komt weleens voor 😉)
Ik heb ze nu voor kerst teruggevonden maar zag dat ik ééntje al geplaatst had dus veranderde het en plakte ik de boompjes erbij en het houten sterretje.
Verder niet zoveel uitleg nodig denk ik.
Ik doe mee met 52weeks…




De logeerpartij is prima gegaan…het was voor het eerst dat Margaux en Paul 3 nachten weg waren, meestal 1 nachtje dus voor hen ook wel spannend. Het was heel gezellig. Ze moesten naar school en naar de opvang dus het was een hele heen en weer rijtour haha.
Ze gingen naar IJsland om het Noorderlicht te kunnen zien en dat is gelukkig supergoed gelukt…prachtige foto’s hebben ze kunnen maken. Heel fijn want je moet toch maar afwachten!

Ik heb al kaartjes ontvangen voor mn verjaardag en er staat op dat ik ze niet mag openmaken voor de 20e…ik zal gehoorzamen hoor! 😂 
Ik ga het met een groep familie en vrienden zaterdag de 24e vieren in een restaurant…je moet wat hè…als je 70 gaat worden pfffff! 🙈
Ik zal er later verslag van doen.

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mn Poinsettia, fijn om te lezen!

Tot de volgende post maar weer,
Groetjes Ellen

22 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een super gaaf kaartje , ik vind die stempel van die kerstboom echt zo leuk!!!
Fijn dat het logeren goed ging, en dat die twee niet voor niets zijn geweest want het noorderlicht zien is ook maar een tref....

Gezellig dat je ons weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52wTC.

Annemarie en Merit zei

Ga de kaart opslaan (als het mag ) en er mijn versie van maken...hoop dat je dat goed vind.
Zoek ook nog wat kaarten voor familie en kennissen die sneller klaar zijn dan die diertjes, en dit vind ik een heel gaaf idee.
lieve groetjes Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stempels leuk met de andere boom er naast sjiek hoor
fijn dat de logeerpartij een succes was en de vakantie ook het noorderlicht schijnt zo mooi te te zijn
groetjes ellen

Nicolette zei

Het Noorderlicht staat ook nog op ons verlanglijstje. Fijn dat zij het gezien hebben. Je hebt een mooie kaart gemaakt. En alvast gefeliciteerd, had je mijn berichtje van Caroline nog gezien? 11 maart klopt inderdaad.
Groetjes Nicolette

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie kaartjes, heel chique ook. Wat leuk zo oppassen en fijn dat het gelukt is voor ze om dat noorderlicht te bekijken. Fijne verjaardag alvast, gezellig uit eten!

Jantine zei

Wat bijzonder, het noorderlicht, dat zou ik ook graag eens zien. Je moet wel echt geluk hebben met de weersomstandigheden.
Je kaartjes zijn heel leuk, wat een mooie boomjes. En heel leuke stempel. (en ik raak noooooooit iets kwijt in de hobbykamer, ahum)
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week, Ellen. Alvast een fijne verjaardag gewenst met je kroonjaar!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Caroline zei

Hele mooie kaartjes!
Groetjes Caroline

joke zei

Twee heel mooie kaartjes, heel apart. Wens je alvast veel plezier met je verjaardag.
Groetjes Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie stijlvolle kerstkaarten Ellen. Alles klopt vind ik. Fijn dat de logeerpartij én het bewonderen van het Noorderlicht gelukt zijn en dat het gezellig was. Ik wens je vast een mooie 70-ste verjaardag met veel taartjes en kaartjes. Geniet van jouw dag.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaartjes.
spannend, 70 . alvast gefeliciteerd.
fijn dat het ze gelukt is het Noorderlicht te zien.
groetjes Alma

Angélique zei

Heel mooie, stijlvolle kaarten.
Lijkt me prachtig, het Noorderlicht, fijn dat de logeerpartij goed ging.

Nelleke zei

Maarkedal dat ze die kaarten terugvond, en af kon maken. Ze zijn te mooi om te laten liggen. Dat gouden boompje past er zeker heel goed bij. Groetjes Nelleke

!neke zei

Zo, prachtige kaarten !!!!
groeten Ineke DT 52WTC

GerJanne zei

Oh wat fijn dat het allemaal goed ging, met logeren. Zou wat zijn als ze heimwee kregen.
En dat Noorderlicht, ja, wij hebben het niet gezien toen we in IJsland waren, dus echt geluk gehad!
Je kaartjes zijn weer mooi.
En ja Ellen, je moet eraan geloven.... 70. Klinkt gewoon best oud, maar je merkt er vast niet veel van, die overgang van 69 naar 70...

Trudy zei

Twee hele mooie kerstkaartjes! Fijn dat alles in IJsland goed is gegaan!
Ik wist niet dat je je 70e verjaardag ging vieren anders had ik dat nog even op de kaart gezet!
Gezellig dat jullie naar een restaurant gaan!
Groetjes Trudy

karin zei

Leuke rustige kaartjes zijn dat. Zo zie je het hoeft niet altijd vol te zijn op een kaartje.
Wow, wat een reis naar het hoge noorden. Al hoor je tegenwoordig veel dat er zo'n reis doen. Lijkt me machtig mooi om het Noorderlicht te zien.
Jij alvast een fijne verjaardag.
Groetjes,
Karin

Crea Astrid zei

Twee prachtige kerstkaarten. Mooie gouden kerstboompjes, leuk gedaan zo om er een paar stukjes weer terug in te leggen.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag morgen en de 24e.


Groetjes, Astrid.

KarinsArtScrap zei

hi Ellen mooie kaartjes.
ik zag jouw reactie bij kleuren met potloden, hoezo kan jij niet reageren en wat bedoel je met die blauwe knop...............gr karin
ik kan overal reageren

Marjan zei

Wat gek, ik heb deze helemaal gemist, komt omdat ik niet elke dag blog. Maar ik zie ze altijd wel op een gegeven moment. Ik vind het twee schitterende kaartjes, erg mooie boompjes en zo mooi gecombineerd met de inkt en mooi die teruggelegde stukjes! Fijn dat je mijn verjaardagskaart mooi vind, dat is altijd fijn om te horen! Hoop dat je een leuke dag gehad hebt!

Het hobbyhoekje van Annie zei

Erg leuke kaarten heb je gemaakt.
Dank je wel voor je deelname bij Merry Little Christmas Challenge.
Grietjes van Annie (DT)

Trijntje zei

Sorry. Het antwoord op je vraag , heeft even geduurd . Ik dacht als er weer wat van je op je blog komt geeft ik antwoord… maar omdat je graag een reactie wil. Doe ik het zo. Ik was in de war. Jij was het niet maar Ellen van Leeuwen die ik een kaart gestuurd heb. Zij was ook jarig in februari… Dat was de verwarring….…. Ik heb inderdaad jou adres niet, dat klopt… dus heb ik jou geen kaart gestuurd. Het mysterie is opgelost…
Je hebt een leuke kaarten gemaakt.. je moet geluk hebben met het onderlicht. Wij hebben het op Ijslsnd niet gezien. Had wel de app geïnstalleerd .. maar was er niet. Soms zie je bij ons in Nl in het Noorden of op de wadden eilanden..ook nog niet gezien . Fijn dat zij het wel zagen. Vooral omdat ze ervoor gingen..
Groeten Trijntje

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke aparte kaart is dit Ellen.
Zo mooi deze kerstboom