https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 8 februari 2024

Christmas



Hoihoi, vandaag nog een poinsettia, dit is de laatste haha…hij is ook zo mooi en je kunt allerlei kleuren gebruiken. En ook het doen is zo’n heerlijk klusje om aan bezig te zijn. Deze heb ik in 3D gemaakt…ook weer anders! Ik heb de inkt gebruikt van Pinkfresh Studio. Ik wil weer meedoen met de Challenges van…






We gaan ons voorbereiden op een logeerpartij van 3 nachtjes met Anna en Tim…Margaux en Paul gaan naar IJsland om “hopelijk” het noorderlicht te zien. Ze is reisagent dus dicht bij het vuur haha. We zijn benieuwd hoe dat gaat.
 Dankjewel voor jullie leuke reacties …doet goed om te lezen!

Tot de volgende post maar weer.
Groetjes Ellen 





23 opmerkingen:

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart!
Leuk dat ze naar IJsland gaan, het schijnt daar prachtig te zijn en hopelijk hebben ze geen last van de uitbarstende vulkaan.
Groetjes Trudy

Marijke zei

Ook deze is weer een heel mooie! Wat heb je dat mooi gekleurd en dat gouden randje vind ik prachtig erbij! Heel mooi kaartje hoor! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloem in de mooie kleuren
veel plezier met de logeetjes
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart met de mooie Poinsettia Ellen.
Knap gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Annemarie en Merit zei

Deze is ook weer schitterend , rood en groen van vorige keer was prachtig,,,maar deze vind ik ook heel erg mooi , prachtige warme kleuren.
Veel succes met de logeerparty...
Heel fijn dat je weer een kerst/winterkaart laat zien op ons blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

Darlene zei

OH WOW! This is just BEAUTIFUL! Love your choice of colors! Thanks so much for joining in the fun at our STENCIL FUN challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth,Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power

karin zei

Prachtig kaartje met die mooie poinsettia erop.
Veel plezier met je logeerpartij.
IJsland lijkt me prachtig, alleen oppassen voor die vulkaan.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie poinsettia in deze warme kleuren. Mooi effect dat je hem in 3d op hebt gewerkt Ellen en de gouden accentjes zijn er mooi bij.
Veel plezier met de logeetjes.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trudy zei

Hoi Ellen ik heb je foto's van IJsland even bekeken, wat prachtig is het daar.
Hopelijk komt het allemaal goed met die vulkaan.
Groetjes Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart, mooie kleuren en het type tekst christmas vind ik heel mooi passen.
groetjes Alma

joke zei

Schitterende kaart met deze mooie poinsetta, mooi met goud afgewerkt.
Groetjes joke

Jantine zei

Prachtige poinsettia in deze kleuren, Ellen! Mooie kaart.
En IJsland, daar is weer een vulkaan aan het uitbarsten zag ik. Hopelijk zien ze ook het noorderlicht, dat zou ik ook graag willen. Veel plezier met de logeerpartij.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Oh dat is een hele mooie kaart geworden! Mooie kleuren heb je gebruikt. En wat gezellig dat je logeetjes krijgt: veel plezier!

GerJanne zei

No, dat is niet te hopen, dichtbij het vuur. Ik zag de vulkaan uitbarsting daar. Niet leuk....
Maar je kaart is wel heel leuk en mooi. En dat logeerpartijtje is dat ook supergezellig....

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. De poinsettia prachtig ingekleurd. Mooi kleur. Groeten Trijntje

Nelleke zei

Mooi Ellen, prachtige bloemen,het lijkt wel een beetje van stof. Geniet van de kinderen, zal vast wel lukken. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Prachtig, die poinsettia springt er echt uit. Ik ben het met Nelleke eens: hij lijkt wel van satijn of zijde.
Veel plezier met de kleinkinderen, dat wordt vast genieten.

Anita van Deur zei

Ohhh wat een schitterende kaart!

Marjan zei

Heel mooi ook in deze kleuren, ik vind het ook een chique kerstkaart!
Veel plezier met de kinderen, dat zal een gezellig en druk weekendje worden!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaart weer en leuk dat je zoveel plezier hebt van je poinsettia stempel.
Hij gaat ook niet vervelen.

Marjolijn van Elsberg zei

Fijn weekend ook! Dat vergeet ik te zeggen.

Angela zei

Wat een schitterende kerstkaart Ellen! Vind je kleurenkeuze helemaal top! De gouden randjes maken de kaart helemaal af en geven het een hele chique uitstraling.

Geniet van de kleinkinderen..... zal gezellig en druk zijn. Volgende week maar lekker uitrusten 😉.

Nicolette zei

Hoi Ellen, nee het is niet mijn zus Caroline die jarig is. 11 maart heb je correct staan.
Groetjes Nicolette