https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 4 april 2024

Just a note…en blij!


Hoihoi, ik heb een kaart met veren en wil meedoen bij DCL…kan nog net zie ik.

Ik heb de veren gestempeld in verschillende kleuren blauw en ook uit gestanst. Ik heb heel subtiel wat zilverdraad ertussen gestrikt. Wat stippen er omheen gestempeld en ik denk dat er verder niet veel uitleg nodig is. Binnenin ook een veertje geplakt.


Ik wil jullie even vertellen dat mn blogger problemen opgelost zijn….ik sprong een gat in de lucht dat snappen jullie vast wel! Ik probeerde steeds opnieuw weer een reactie te geven op blogs waar je met de blauwe google-knop eerst moet inloggen (terwijl ik gewoon ingelogd ben) en probeerde dat bij Marfien…ik heb al heel erg lang niet meer bij haar kunnen reageren, ik las daar de zoveelste optie over een knop uitzetten in je browser over cookies van derden en ben gaan zoeken waar ik dat kon vinden. Ik werk op mn IPhone en IPad en dat heeft Safari. Ik vroeg mn man wat die knop betekende…”oh die moet je niet uitzetten want dat heeft met je privacy te maken en dat wil je niet want je wordt overal gevolgd”! Ik dacht ik probeer het toch….en yessss alles werkte naar behoren. Ik kon mn foto’s plaatsen, met foto gewoon overal reageren en er was nergens meer die blauwe google-knop te vinden. We zijn erg op onze privacy dus ik  zet die optie uit als het nodig is. Ik denk dat dit na een update ineens veranderd is en aangezien ik geen goeie match ben met deze apparaten weet ik dat natuurlijk niet. Eigenlijk erg dat ze zo sollen met je Privacy…
wat vinden jullie daar nou van?
 
Ik ga weer lekker bloggen en reageren op jullie blogs!
Groetjes Ellen 


19 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met deze mooi gemaakte veren . Wat fijn dat je weer op blogger kunt . Een hele haal.. Fijn. Dat het opgelost is. En je weer volop kunt bloggen.Groeten Trijntje

Nelleke zei

Mooie kaart Ellen, echt een Ellen kaart, zo mooi! Wat fijn dat het blogger probleem is opgelost
Lost. Ik ga het op mijn gemak bekijken want ik blog via incognito. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Wat een prachtige kaart Ellen! Mooie veren zijn het! Ik zag het gisteren ook, dat DCL vandaag al stopt. Dus mijn kaartje komt vandaag ook!
En die privacy. Voor mij zou dat een probleem zijn als ik wat te verbergen heb. Als je echt wil dat je niet te volgen bent, moet je niets meer digitaal doen. Met what's app is het net zo, met al de klanten kaarten idem dito! EN als je iets zoekt op Internet, krijg je er meteen reclame van te zien. Ik trek me er niet zoveel van aan.
Maar heel fijn, lag het toch aan Safari/I- apparaten! Dat dacht ik al, alleen geen idee wat dan. Zoveel verstand heb ik er ook niet van ;-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Ellen, dat heb je heel mooi gemaakt in mooie kleuren. Heel subtiel met dat zilverdraad. Fijn dat je kunt blijven bloggen. Ik zei al eerder dat ik jou een mooie eigen stijl vind hebben dus kan ik lekker blijven genieten, yes.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Een prachtige kaart met mooie en ook chique veren in subtiele tinten, dat heb je mooi gedaan ook met dat zilverdraad! Fijn dat je meedoet met DCL!

Fijn ook dat je Blogger probleem opgelost is. Ik kwam die cookies van derden ook tegen toen ik keek bij Blogger hulp, maar je hebt het gevonden, hopelijk blijft het probleem nu dan ook echt weg.
Ik trek me ook niet zoveel aan van cookies. Overal inderdaad waar je op zit, zoals bijv. Facebook kijkt naar je internetgedrag en hup ... reclame van iets waar je online naar gezocht hebt. Ik schoon mijn computer elke week op met CC cleaner en wis dan alle cookies, trackers enz. Voor mij is dat voldoende.

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart!!
fijn dat je blogprobleem is opgelost, wat een ergernis was dat voor je toen het niet werkte.
groetjes almna

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de veren Ellen.
Fijn dat het weer allemaal goed werkt .
Al weer van een ergernis af
Groetjes Elle-Jeanne

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh dat is een feestje waard!!! Wat fijn dar je weer heerlijk mee kunt doen met alles en lekker bloggen. Je kaart met de veren is prachtig geworden. En privacy, ja we realiseren ons niet half hoe gevaarlijk de digitale wereld geworden is. Vooral Theo, mijn man hamert er ook steeds op. Maar ja, als je FB of Insta gebruikt heb je eigenlijk al geen privacy meer. Je telefoon kan overal gevolgd worden, de belastingdienst weet meer over jouw geld dan jij al doen ze net alsof, maar goed. Ik probeer er wel op te letten. We kunnen moeilijk onder een steen kruipen.

Angela zei

Wat een schitterende kaart Ellen. Hele chique uitstraling!

Geweldig dat je nu 'probleemloos' kunt bloggen. Ik ken de browser Safari alleen van naam. Zelf gebruik ik Google Chrome en dat gaat tot op heden redelijk probleemloos.
Ik let wel op cookies. Ik geef alleen toestemming voor de noodzakelijke, maar echt voorkomen kun je toch niet. De enige oplossing is om niets digitaals te doen.... en dat kan haast niet meer tegenwoordig.

Ellen zei

Wat een mooie kaart Ellen! Heel subtiel dat zilverdraad ertussen en alles in één tint.
Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

karin zei

Leuk kaartje Ellen.
Vanaf mijn tablet kan ik op bijna alle blogs reageren, maar ineens vanaf de pc niet meer. Daat krijg ik nu altijd die melding en ik krijg het niet meer goed.
Nog maar eens kijken wat er aan de hand is.
Groetjes,
Karin

Angélique zei

Wat een prachtige kaart, heel elegant. Mooi met blauw.
Tsja, privacy... als je alleen al ergens over praat zie je kort daarna al reclames over datgene waar je over sprak... en wij op de blogs maar moeilijk doen over de AVG-wet.

Angélique zei

Ik bedoel: dat we uitgebreid een verklaring moesten schrijven en op het blog plaatsen over de privacy verklaring.

!neke zei

Wat een mooie kaart !!!
En fijn dat je weer kan reageren....
Ik kan bij sommigen niet reageren....moet ik eerst hun blog opzoeken.
groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Prachtig stijlvol en poëtisch kaartje!! Leuk dat je meedoet met de Dutch Card Lovers veertjes-uitdaging!

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Ellen........gr karin

Trudy zei

Wat een prachtige kaart! Fijn dat alles is opgelost en idd dat privacy is altijd en overal een heel gedoe. Je hoeft het maar ergens over te hebben en je krijgt er gelijk reclame van.
Maar goed jouw probleem is mooi opgelost!
Groetjes Trudy

Scraptastisch zei

Je weet van iedere kaart een feestje te maken, wat een mooie veren! De achtergrond is er heel mooi bij en ook de kleuren die je hebt gebruikt!
Super fijn dat je hebt ontdekt waarom blogger zo vreemd deed! Heel veel blogplezier weer Ellen!!!
xx Gerie

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart met de mooie veertjes en details op je achtergrond.
Ik heb dit ook al meegemaakt op de bloggen. Heb een update gehad en nu weer kan ik terug reageren alhoewel er zijn nog een paar personen waar ik niet kan reageren.Fijn weekend, groetjes Doris