https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 27 april 2024

Trudy was jarig


Hoihoi, vandaag het kaartje wat ik maakte voor Trudy. Ik stanste de bloem uit en liet hem bij de stam vastzitten. Uit vellum stanste ik ook een aantal bloemen en ook nogmaals uit design papier en vulde de bloem ermee op. Ik zag dit idee op Pinterest.
In kleur plakte is sequins, verbonden met een dunne draad en parels.
Trudy vond hem mooi en daar doe je het voor!


Dankjewel voor de leuke reacties op mn kaartje voor Anna.
Het feestje was superleuk en goed verzorgd. Het thema was Unicorn en ik heb met 7 meiden sleutelhangers gemaakt van Unicorns met krimpfolie…heel leuk en maar eentje die het eerder deed dus iets nieuws. We maakte er 3 voor elk!

Ik wens jullie een gezellige koningsdag…hier gelukkig droog!
Tot de volgende kaart…die was voor Marjan!

Groetjes Ellen 


14 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie gestanste bloem leuk idee om hem met verschillende materialen te stansen geeft een leuk effect
fijn dat het feestje van je kleindochter geslaagd was
groetjes ellen

!neke zei

Heel leuk !!!
Nooit gezien , gaaf effect !
Om te onthouden !
groeten Ineke

Marjan zei

Beeldig kaartje net als het kaartje dat je voor mij maakte, dank je wel Ellen! Wat leuk dat het feestje zo geslaagd was en jij de knutsels verzorgde, top oma :)

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor Trudy.
Nooit eerder gezien, maar knap gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is weer een plaatje Ellen, heel fijntjes. Een hele leuke techniek met dat vellum .
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Wat een leuk effect geeft dat. Mooi kaartje!
Groetjes,
Karin

Nelleke zei

Wat een idee, en mooie verwerking van de stans, zeker om te onthouden . Klasse kaartje. Groetjes Nelleke

Caroline zei

Wow, wat leuk en mooi gedaan! ik heb je kaartje wel even opgeslagen anders vergeet ik weer zoiets haha
Groetjes Caroline

Angélique zei

Mooi, die bloem in zoveel laagjes, mooi effect.
Leuk dat het feestjes van je kleindochter zo geslaagd was.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen.....gr karin

Trudy zei

En hij hangt hier nog steeds gezellig aan de muur tussen alle andere kaartjes!
Groetjes Trudy

GerJanne zei

Heel mooie kaart Ellen! Bijzonder op deze manier. En als de ontvanger blij is, ben je geslaagd, toch!?

Trijntje zei

Wat e3n mooie kaart heb je voor Trudy gemaakt. Leuk met deze bloem. Ziet er chique uit. Groeten Trijntje

Bernadet zei

Wat een fantastische bloem is dit Ellen!