https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 9 mei 2024

Marjan was jarig


Hoihoi, vandaag het kaartje wat ik maakte voor Marjan. 
Ik stanste de bloem uit voordat ik de kaart gevouwen heb…helaas geen foto gemaakt van de achterkant. Ik plaatste de bloemen terug in bijpassend papier.
Binnenin plakte ik vellum voor een mooie afwerking.
Ik kreeg een bedankje dus kon ik hem plaatsen! 

Vorige week vrijdag stapte ik op het vliegtuig en vloog naar Malaga, dit begon als een grapje…Margaux ging op vakantie naar Arenas (vlakbij Malaga) en zei voor ze vertrokken “kom maar ff langs, er zijn bedden genoeg”…en over het grapje werd serieus nagedacht. Op mn oude dag heb ik het nog meegemaakt om alleen ergens heen te vliegen haha! Het waren gezellige dagen met prachtig weer. Ik was er vrijdag om 17 uur en hebben aan het strand heerlijk gegeten en ik had meteen een vakantiegevoel, top!
Zaterdag was het chillen rond het huis en was prima. Het zwembad was nog te koud.


Paul bakte pannenkoeken en dat was smullen. Zondag in de buurt een prachtige grot bezocht en wilden we weer aan het strand lunchen maar alle restaurants waren volgeboekt…het bleek in Spanje moederdag te zijn!
Uiteindelijk kwamen we in een pizzeria terecht en scoorden een warme lunch. Toen naar huis en s’avonds gegeten in Frigiliano, een prachtig wit dorpje tegen een berg waar je niet met de auto in mocht dus dat werd een hele klim voor oma want ze hadden het hoogst liggende restaurant gereserveerd maar het uitzicht was fantastisch en heerlijk gegeten!


Anna bewonderde het uitzicht! Maandag moesten we rond 14 uur weer vertrekken naar het vliegveld…een hele gezellige korte trip en voor herhaling vatbaar! Manlief haalde me weer op! Morgen vertrekken ze weer naar huis met 2 overnachtingen. Stephan, Joyce en Max vertrekken morgennacht naar Kos en Max gaat voor het eerst vliegen…ben benieuwd!

Bedankt voor jullie reacties op mn kaartje voor Trudy, leuk!

Fijne dag, groetjes Ellen 



12 opmerkingen:

Marfien zei

mooi kaartje heb je gemaakt voor Marjan. excuses is niet nodig hoor, je hoeft voor ons echt niet thuis te blijven . . .

GerJanne zei

Enne.... heeft Stephan ook gezegd: Kom maar effe langs? 😉
Wat een leuk idee om dat te doen. Heerlijk even alleen erop uit.
Je kaart voor Marjan is supermooi! Prachtige techniek.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloem erop.
fijn dat je hebt genoten van je korte vakantie en dat je het ff kon doen daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.
Ben je ook uitgenodigd door Stephan?
groetjes ellen

Anoniem zei

Hoe leuk, wat als grapje begint…. Je kan echt wel terug kijken op een paar hele mooie dagen. Geniet nog na! Jou kaart is zo mooi bijzonder, je kan van bijna niets nog iets moois maken. Groetjes Nelleke

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Ellen.
Wat leuk even weg.
Nu nog na genieten.
Groetjes Elle-Jeanne

Nicolette zei

Wat heerlijk zo'n korte break.
En wat maakte je weer een mooie kaart.
Groetjes Nicolette

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Ellen....gr karin

Angélique zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Marjan.
O, wat een gave actie om zo een paar dagen een vakantiegevoel te ervaren, superleuk en heerlijk lijkt mij.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een ontzettend mooie kaart Ellen, en wat een gaaf idee! Heerlijk je vakantie maar dat je nu zelfs voor je vakantie de etejtes al moet reserveren, het is toch erg, zo jammer dat bijna niets meer spontaan kan.

!neke zei

Mooie kaart en ook een leuke trip zo !!!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat goed dat je zo in je eentje spontaan naar Malaga bent gevlogen Ellen. Heerlijk zo even er tussen uit en zo te lezen geniet je nu nog lekker na. Je maakte een mooie originele kaart voor Marjan, leuk zo met die bloem.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Mooi kaartje met die prachtige bloem.
Goed van je om alleen met het vliegtuig naar Spanje te gaan voor een korte vakantie.
Mooie foto's.
Fijn weekend,
Karin