https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 31 mei 2024

Twee vliegen in één klap…



Hoihoi, hier ben ik weer met mn kaartje voor de Lift Challenge, hij loopt vandaag af.
 Ik wil ook gelijk meedoen met de Challenge van DCL. 

http://liftchallenge.blogspot.com/tekst en bungelend element

Ik maakte zelf het engeltje met deze kraaltjes voor Anna in roze voor aan een sleutelhanger en dacht “ook leuk als bungelend element voor de Lift”.
Ik gebruikte de ronde stansjes om de rand voor de grote tekst te creëren en ponste ook een randje voor eronder, zoals op het voorbeeld! De achtergrond vond ik er wel leuk bij passen. Gecombineerd met goud vond ik wel chique.


Ook de binnenkant even meegenomen, altijd gezellig!
Ik hoop genoeg rondjes om mee te doen bij DC!

Dankjewel voor de leuke reacties op mn kerstpudding met de wiebelbenen…leuk om te lezen!
Ik ga zo bij Anna kijken bij haar zwemles…kijkles vandaag!
Gezellig weekend allemaal, het wordt droog!

Groetjes Ellen 



19 opmerkingen:

Marjan zei

Zeker chique en leuk die rondjes en het mooie engeltjeshangertje! Knap dat je het zelf maakte!
Mooie binnenzijde ook, Ellen. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

Marjan zei

En met DCL ook, dank je wel!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtige kaart, heel mooi met dat goud zo.
groetjes Alma

Elle-Jeanne zei

Een prachtige chique kaart Ellen.
Mooi met het goud accentje.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

een super mooie chique kaart Ellen.....gr karin

Nicole Parmentier zei

Wat schattig dat kleine hangertje! Echt een prachtig kerstkaartje en mooi hoe je beide uitdagingen gecombineerd hebt. Knap gedaan!! Dank je wel voor deze bijdrage aan zowel de lift als DCL challenge!!

Angélique zei

Dat is zeker een heel chique kaart. Wat heb je het engeltje mooi gemaakt!

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Ellen, Het ziet er heel sjiek uit.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details gaaf het zelfgemaakte engeltje in het hangertje
sjiek hoor de gouden tinten op het wit
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooitje met prachtige details.

karin zei

Sjiek kaartje in het wit met de mooie achtergrond.
Prachtig gemaakt,
Fijn weekend,
Karin

Ellen zei

Mooie stijlvolle kaart Ellen, Wit met goud heeft altijd een sjieke uitstraling! leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL. Groetjes Ellen

Diny zei

Wat een prachtige kaart Ellen....beetje chique vind ik!
Ik heb ook even teruggekeken bij je en zag nog meer mooie kaartjes!
Groetjes en bedankt voor je leuke berichtje,
Diny

Trudy zei

Wat een prachtige chique kerstkaart heb je gemaakt!
Heel mooi die kleurencombinatie!
Groetjes Trudy

Epie zei

Een bjoety van een kaart , ik ben je volger geworden
Fijne zwemdag en groetjes Epie

Rina zei

Heel mooi kaartje, alles is zo fijntjes afgewerkt en past zo goed bij elkaar.
Groetjes Rina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi gedaan Ellen! Chique kaart in wit met goud en met de mooie hanger. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw, wat een beauty van een kaart. Chique en heel fijntjes. Zo mooi dat engeltje/hangertje dat je zelf maakte en ook de binnenkant is een plaatje Ellen. Ik ben er weg van.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart. Zo leuk details het engel hangertje.Fijn weekend, groetjes Doris