https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 30 mei 2024

Kerstgroetjes



Hoihoi, vandaag kerstkaartendag en ik doe mee met deze vrolijke kerstpudding met zn wiebelbenen haha…zo leuk deze stans. Ik heb ingekleurd met distressinkt en inkt van SU. De achtergrondjes en lampjes zijn van LF en Mama Elephant. Ik werd er zo vrolijk van dat ik er gelijk nog eentje maakte in andere kleuren. 

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mn Gilding Wax kaartje, leuk om te lezen.

Nu even een kort bericht…morgen ben ik er weer met een kaartje voor de Lift Challenge, hij loopt af zag ik!

Groetjes Ellen 


16 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Een super leuke vrolijke kaart met die kerstpudding

Gezellig dat je er bij bent vandaag, fijne dag,
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kerstpudding die is helemaal klaar voor de kerst
groetjes ellen

Trudy zei

Wat een super leuke en vrolijke kerstkaart heb je gemaakt!
Je zou bijna zin in kerst krijgen!
Groetjes Trudy

!neke zei

Hij is erg leuk !!!!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja die is zeker leuk, ik heb hem ook. Je hebt er een hele vrolijke kerstkaart van gemaakt Ellen. Heel feestelijk met die leuke lampjes erbij.
Gezellig je te zien bij 52 WTC .
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

karin zei

Grappig deze wiebelende kerstpudding. Leuk kaartje.
Groetjes,
Karin

alma.heijenk@gmail.com zei

hahaha wat een leukerd is dit, grappig die kerstpudding!
groetjes Alma

KarinsArtScrap zei

een hele leuke mooie kerstkaart Ellen......gr karin

joke zei

Wat een leukerd heb je gemaakt met de kerstpudding, heb hem met de kerst ook gekregen maar nog niet gebruikt. Dank voor de inspiratie.
Groetjes Joke

Trijntje zei

Hele leuke kaart met de leuke kerstpudding. Zeker vrolijk.Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Hij is superleuk en prachtig geleurd!

groetjes van Ank

Nelleke zei

Haha, jazeker wat een leuke stans, prachtig hoe je hem aangekleed hebt, daar wordt je gewoon vrolijk van. Mooie achtergrond ook. Kortom helemaal geslaagd. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Wat een leukerd is het! Een heel leuke kerstkaart.

Nicolette zei

Wat een grappige kaart. Mooi gekleurd.
Groetjes Nicolette

Angélique zei

Wat een leukerd, zo vrolijk! Heel mooi gekleurd.

Marjolijn van Elsberg zei

Deze is zo leuk! ik gebruik dat wiebeldingetje ook voor andere dingen, heel handig en zo leuk!