https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 10 mei 2012

Happy Birthday


Hoi allemaal,

Vandaag weer een verjaardagskaartje. Ik wilde de mal van Memory Box gebruiken en ben op zoek gegaan in mijn voorraad naar papier en passende versiering.


Ik denk dat de kaart niet veel uitleg nodig heeft.
Ik heb het papier eerder gebruikt voor een cadeau-envelop, hier kun je hem zien. Het papier heeft echt een chique uitstraling. (vind ik hoor)

Wat een weer trouwens hè...brrrr maar vanavond ga ik lekker uit eten en dat maakt het weer goed.
Echt een dag om onder te duiken in je hobbykamer. Ik ben wel met 3 kaarten tegelijk bezig, kennen jullie dat ook? (of heb ik dat alleen)

Groetjes, Ellen

9 opmerkingen:

Kiek zei

Inderdaad chique en je bloem is ook mooi hoor, past er goed bij.
Ik ben ook met van alles bezig maar nog niets is af. Doe ook een poging om hier weer van alles met een verfje op te frissen maar ook daar komt steeds wat tussen...............tja dat freubelen blijft dus nog langer achterwege.
En het weer blijft ook zo somber dus heb ik besloten om dan zelf maar een zonnig gevoel in huis eh tuin te halen. Ik heb een heleboel plantjes voor in mijn potten gekocht en ga (als de storm weer over is)lekker in de tuin aan de slag.

Groetjes Kiek

Elly zei

Een erg mooi kaartje,dit is ook een leuke stans van MB,mooi papier en het combineerd erg mooi met elkaar!
Ben ook met verschillende dingen bezig,maar ik vind het niet prettig,het liefst doe ik het één voor één,maar soms komt het zo uit!

Groetjes Elly

Marianne zei

Ik vind het een beeldschoon kaartje Ellen.
liefs, Marianne

Nelleke zei

Hallo Ellen,
Mooi gedaan. Ja ik ben vaak met verschillende dingen bezig, nu is dat helemaal erg. Doordat ik sinds kort jullie volg zie ik zoveeeel....
Dus in mijn hoofd maak ik er nog meer, idee zus, idee zo.
maar erg leuk om te zien wat jullie allemaal maken, prachtig.
Fijne avond en eet ze lekker en gezellig.

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart Ellen! Alles past heel mooi bij elkaar en de stans is beeldschoon... zo fijntjes.

Groetjes, Loes

Wil zei

Heel mooi kaartje Ellen. Die stans is zeker mooi zeg!

groetjes, Wil

Corrie zei

De mallen van Memorybox zijn prachtig hè Ellen jij hebt er een mooie creatie mee gemaakt groetjes Corrie

GerJanne zei

Hoi Ellen,

heel mooi kaartje! Wat een prachtige mal, is dat. En je papier is inderdaad heel erg mooi. Ik ben meestal met 1 kaart tegelijk bezig, ja echt waar. En dan kan ik avn 1 kaart al zo verschrikkelijk trope op mijn tafel hebben liggen dat het lijkt alsof ik met 5 kaarten tegelijk bezig ben.....
Groetejs en tot gauw blogs!

GerJanne

Made by Jolanda zei

Goedemorgen,

Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met

Prisma potloden.
En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

Liefs,
Jolanda