https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 5 mei 2012

Envelop


Hoi allemaal,

Welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mij willen volgen en tevens bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn vorige kaartje.

Vandaag laat ik weer een envelop zien. Via Suze kwam ik bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/ terecht en zag de Challence met de
opdracht voor een envelop. Nou ik dacht "leuk...ik doe weer mee".

Deze envelop is er weer eentje voor mijn zus (van de 27)
 Het prachtige papier is van Prima Marketing.


De bloemen komen van verschillende winkels incl. het tuincentrum.
De swirl is van Magnolia en de beide lintjes komen van een fourniturenwinkeltje uit Utrecht...een heel gaaf klein winkeltje met een enorme voorraad.


 
Binnenin de envelop heb ik twee kaartjes gestopt en ook versierd met bloemetjes, scrappersflos en een ragdun draadje zilvergaren. De envelop sluit met een magneetje wat tussen het papier verstopt is.

Natuurlijk ben ik weer benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes, Ellen

14 opmerkingen:

Wil zei

Een mooie sjieke envelope heb je gemaakt Ellen.
De bloemen vind ik er heel mooi op staan.

groetjes, Wil

Kiek zei

Inderdaad een sjieke envelop en die kleuren bij elkaar prachtig!

Groetjes Kiek

Marianne zei

Ziet er prachtig uit Ellen en ik zie dat je de smaak te pakken heb met de challenges.
Veel succes.
liefs, Marianne

Zussenknutsel zei

Hoihoi, ik ben laatst met mama een dagje naar utrecht geweest omdat lieke was logeren en papa daar moest werken op kantoor 1 dagje.
Ik ben ook in dat winkeltje geweest, leuk winkeltje hé?
Die envelop is Geweldig mooi!
-xx-

Elly zei

Erg mooie kadoenvelop,prachtige bloementoef!
De kleine winkeltjes zijn vaak enorm gezellig en je ziet er echt vanalles!

Groetjes Elly

Adrina zei

Het is echt een supermooie chique envelop!!

Ans S. zei

Wat een super mooie en chique envelope.

Groetjes Ans

PIKO hobbyblog zei

Wat een prachtige kado envelop heb je gemaakt helemaal geweldig!
Groetjes,
Pia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen wat een prachtig mooie kado-envelop is dit,erg leuk gedaan en een feestje om te krijgen.Ik zou hem op de kast zetten en heel lang van genieten! Groetjes Miranda

Nelleke zei

Hallo Ellen,
Wauw wat mooi gedaan zeg!
De envelop is tevens een kaart als ik het goed begrijp.
Want een envelop gooi je meestal weg.
Groetjes, Nelleke

Marianne zei

Ellen, Wil je mij even een mail sturen?
Dank je wel en groetjes Marianne

Corrie zei

Mooi wat je laat zien en ik wil nog meer zien dus ben ik je volger geworden Ellen en ik hoop dat ik mag smullen van wat je gaat maken lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Hoi Ellen ik volg je blog al een poosje en je creaties zijn zo mooi ik ga je nu echt volgen in alles wat je maakt groetjes Corrie

Neltine zei

Prachtige enveloppe Ellen. Echt een romantisch tintje zit er aan. Super.

Bedankt dat je meedeed aan onze challenge;)

Groetjes Neltine