https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 26 mei 2012

HAPPY BIRTHDAY


Hoi allemaal,

Dankjewel voor alle lieve reacties die ik kreeg op de beterschapskaart voor mijn moeder.
Vandaag mag ze naar huis. Ze moet nog wat onderzoeken krijgen maar dat kan poliklinisch.
Ze is bijna 7 kilo aangekomen in het ziekenhuis. Ze hebben haar volgepropt met krachtvoer en eiwitrijke taartjes en puddinkjes.


Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van Prima Marketing. De stans is van Memory Box.
De borderrand is van Martha Stewart. De bloemetjes zijn o.a. gekocht bij Magnolia in Zweden.
De tekst van Papermania en de blingbling is van Upsy Daisy Designs.

Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties.
Fijn weekend allemaal.

Groetjes, Ellen

11 opmerkingen:

Zussenknutsel zei

Supermooi kaartje!
Hele mooie bloemen ook!
-xx-

Kiek zei

Wat een mooi kaartje in mijn favoriete kleurencombinatie; roze en groen. Ook de verdeling op de kaart werkt super!

Groetjes Kiek

GerJanne zei

Heel mooi lief kaartje! De randpons is heel mooi!! Ook je papier is erg mooi van kleur!

GerJanne

Wil zei

Goed om te horen dat het wat beter gaat met je moeder. Ze hebben haar flink vertroeteld zo te lezen. Ik hoop dat ze het thuis aankan nu.
Je kaart is erg mooi. Mooie kleuren en die bloemen en bling passen er helemaal bij.

groetjes, Wil

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie kaart Ellen en wat een mooie stans van memorybox,zo teer en fijntjes,dat je dat mooi opgeplakt krijgt!!Mooie kleuren heb je weer gebruikt,groetjes en fijne pinksterdagen ook voor je moeder. Fijn dat ze weer wat aansterkt,groetjes Miranda

Nelleke zei

Wat is die leuk geworden, vooral die bloemetjes heel lief. Gelukkig dat het weerw wat beter met je moeder gaat.
Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Wat mooi gedaan zo met die bloemetjes, ik vind je kaart prachtig. Fijn dat je moeder weer thuis is en is aangesterkt.
Groetjes van Anita

Marianne zei

Prachtig kaartje Ellen.
liefs, Marianne

Corrie zei

Fijn om te horen dat het weer de goede kant opgaat met je moeder en dat ze wat aan is gekomen is alleen maar goed dan heeft ze weer een buffertje . Ook ben ik blij om weer zo'n prachtige creatie van je te zien, zonnige groetjes Corrie

Jane Hermsen zei

Hoi Ellen, prachtige kaart met een mooie rand.

groetjes jane

Neltine zei

Hoi Ellen,

Wat fijn dat je moeder weer wat aangesterkt is. Hopelijk blijven de nieuwe aangekomen kilo's eraan zitten de komende tijd.

Je kaartje is echie gigageweldig. Die pons staat ook nog steeds op mijn verlanglijst...zucht. Maar ja wat niet hihi.
Je hebt er in ieder geval iets prachtigs van gemaakt.

Een fijn weekend en groetjes,
Neltine