https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 2 mei 2012

Voor MAM



Hoi allemaal,

Met deze kaart kaart doe ik mee met de challence  bij DMCC voor de moederdagkaart. Ik doe dit eigenlijk nooit en heb hulp gevraagd aan Marianne, en ook gekregen. Dankjewel Marianne.
Ik heb papier gebruikt van Maja Design. Tilda  ingekleurd met de derwent potloden.
De verschillende maten stansjes zijn van Spellbinders. De swirls van MFT.
Voor de strikken heb ik organzalint gebruikt en gekocht bij Hobbycompleet de Duif.
De letters komen uit een stans van Tim Holtz.





Ik was vergeten de binnenkant erbij te zetten, ook wel belangrijk toch?


Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Het is altijd leuk om jullie reacties te lezen.

Groetjes, Ellen

19 opmerkingen:

Wil zei

Heel mooie kaart Ellen. Mooie kleurencombi.

groetjes, Wil

Marianne zei

Ik ben blij dat het gelukt is Ellen.
Was niet zo moeilijk toch?
Ik vind hem beeldschoon geworden en wil je bedanken voor het meedoen bij DMCC
liefs, Marianne

Kiek zei

Hele mooie kaart. Alles past perfect bij elkaar.

Groetjes Kiek

Elly zei

Soms kan een beetje hulp je het net even gemakkelijker maken.Prachtige kaart,erg mooi papier en prachtig bewerkt!

Groetjes Elly

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en bedankt voor
het meedoen bij DMCC

gr hetty

Ans S. zei

Wat een schitterende kaart, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat maak je toch mooie kaarten Ellen, deze is ook weer toppie. Groetjes van Anita

Adrina zei

Wat een plaatje is dit.
Prachtige kleuren ook.

Esther zei

Prachtige kaart hoor toch vaker meedoen aan challenges.haha
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de DMCC.

Groetjes Esther (DT-DMCC)

Linda zei

wat een heerlijk romantische kaarten! met swirls en bloemetjes en zoveel kleine details. als ik zoiets probeer dan lijkt het altijd zo rommelig. Jouw kaarten vind ik prachtig!
die verhuisd-kaart van de vorige post ook, vooral het hart met die leuke rekensom!

GerJanne zei

Hoi Ellen,

wat een mooie kaart. Ik vind vooral de combinatie met de bloemen en het papier heel erg mooi!
Bedankt voor de tip, maar volgens mij heb ik het eigenlijk ook zo gedaan. Lijm op de achterkant gedaan, langs de rand en dan voorzichtig erlangs proberen te plakken.
Dat bedoelde je toch?
Misschien kom je er door het bloggen wel achter dat er iemand dichtbij je woont die ook scrapt.
Groetjes,

GerJanne

Neltine zei

Hoi Ellen,

Wat een leuke kaart heb je gemaakt en ook je blog is erg leuk.
Je houdt al net zo van mooi papier als ik. Leuk hoor, daar kan ik ook altijd zo heerlijk van genieten:)

Groetjes,
Neltine

miriam zei

Schitterende kaart en leuke layout zo
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam

Nelleke zei

Hallo Ellen,
Prachtig gedaan, ik doe steeds meer ideeen op, alles op zijn tijd, maar leuk om te zien.
Groetjes,
Nelleke

Annette zei

Ik zag dat je ook aan de challenge van Dutch magnolia meedoet. Ik was een beetje nieuwsgierig wat voor kaartje je had gemaakt. Wat een schatje!
Mooi is dat papier toch!
groetjes Annette

Made by Jolanda zei

Tijdens het bloghoppen kwam ik bij je terecht. Ik wil je uitnodigen mijn nieuwe blog een keer te bezoeken als je zin hebt. Het adres is www.noortje-design.blogspot.com en je kunt tot vanavond 21.00 uur een Trouvaille machine winnen ter waarde van € 129,00. Ik hoop je snel een keer te zien!

Liefs,
Jolanda

Anneke. zei

Prachtige die vintage stijl, Ellen. Kun je gerust vaker doen.
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Maris zei

MOOIE CREATIE IS DIT, BEDANKT VOOR HET MEEDOEN BIJ DMCC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen,nou je mag trots zijn op je creatie wat mij betreft,mooie layout en mooi ingekleurd,ik vind dat zooo knap! Groetjes Miranda