https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 1 mei 2012

HOME SWEET HOME




Hoi allemaal,

Dit kaartje heb al een poosje geleden gemaakt voor mijn dochter. Ze ging samenwonen met haar vriend. Voor mij dus een goede reden een passend kaartje te maken.


Het papier, tekst, het raampje en Tilda is natuurlijk van Magnolia.
De tekst op het hartje is een rub-on van Melissa Frances.



Ingekleurd met de Derwent potloden.


Het is duidelijk dat ze dus op nummer 160 wonen.
Sorry dat de foto's niet zo heel erg scherp zijn. Volgende keer beter.

Tot de volgende keer.

Groetjes, Ellen

8 opmerkingen:

Wil zei

Die kaart vonden ze beiden vast heel mooi. Je hebt het weer erg mooi ingekleurd hoor.

groetjes, Wil

Elly zei

Ik zie het nog prima,hoor.Ik vind het een prachtig kaartje,mooie kleuren!

Groetjes Elly

Kiek zei

Prachtige kaart hoor. Ook zonder scherpe foto kunnen we goed zien hoe mooi die is hoor!

Groetjes Kiek

Marianne zei

Heel leuk kaartje Ellen.
liefs, Marianen

PIKO hobbyblog zei

Wat een prachtige orginele kaart zeg.
Groetjes,
Pia

Nelleke zei

Hallo Ellen,
De kaart is prachtig geworden. Ik vind dat je de kleuren goed bij elkaar gezocht hebt.
Groetjes, Nelleke

Ans S. zei

Wat een mooie kaart met veel leuke details.

Groetjes Ans

Marianne zei

Hai Ellen, Ik heb je een mail gestuurd via gmail maar weet niet of het goed is gegaan.
Als je via mijn blog een email stuurt dan help ik je met die moederdagkaart.
liefs, Marianne