https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 25 november 2011

cadeau-envelop


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een cadeau-envelop zien die ik heb gemaakt voor een buurvrouw die vandaag verhuisd is. We hebben met een aantal buren een bloemenbon gegeven en ik vond dat daar weer een feestelijk tintje aan gegeven moest worden.


Het papier wat ik heb gebruikt is van g.c.d. Studios, Shenandoah Independence Collection. Ik vind dit echt zo'n mooi en superchic papier.


De stans die ik heb gebruikt voor de bloem is van Die-namics en die heb ik bij Paper and Pictures gekocht op de Kreadoe. De winkel kun je hier vinden. Ik heb een bosje meeldraadjes in het hart geplakt. Het kantje komt van de markt en de kleine bloemetjes heb ik gekocht bij janecreatief.


De buurtjes die op bezoek waren om afscheid van haar te nemen hebben een woordje geschreven op het kaartje wat ik erbij heb gemaakt. Voor de sluiting heb ik een magneetje gebruikt wat echt een superuitvinding is.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden, dus laat gerust een reactie achter.

Groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Elly zei

Het is een mooie kado envelop geworden,het papier is inderdaad erg leuk!

Groetjes Elly

Marian zei

Vind je envelop heel mooi bewerkt
Groetjes

Marian zei

Hallo
Met een liftkaart bedoel ik dat ik deze nagemaakt heeft van Nel zij heeft het model verzonnen.
Wij doen elke week een morgen hobbyen
Groetjes