https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 6 april 2023

Stil…



Hoi, vandaag een condoleancekaart…helaas zijn ze nodig. 
Ik maakte hem voor mijn vriendin en haar kinderen. Vorige week hebben we afscheid moeten nemen van haar man, hij overleed aan een vreselijke longziekte…hij zou dit jaar 71 worden dus nog veel te jong. Ik had eind januari al afscheid van hem genomen omdat hij zo achteruit ging maar hij heeft het nog volgehouden tot half maart. Een heel verdrietig maar mooi afscheid en dat doet altijd goed vind ik.
Ik heb de klaproos gebruikt van Penny Black (staat voor compassion) dus is heel toepasselijk.
Ik maakte de klaproos zilver met embossingpoeder…mooi bij grijs en wit. Mooie tekst en meer is niet nodig. Mijn vriendin vindt hem prachtig…ze appte toen ze hem kreeg.


Groetjes Ellen 


16 opmerkingen:

Trudy zei

Heel verdrietig dat de man van je vriendin is overleden en idd veel te jong.
Je kaartje is heel mooi geworden.
Groetjes en fijne paasdagen, Trudy

Elle-Jeanne zei

Prachtige stijlvolle condoleance kaart Ellen.
Veel te jong overleden de man van je vriendin.
Sterkte.
Groetjes Elle-Jeanne

Nicolette zei

Een mooie stijlvolle kaart. Wat verdrietig voor je vriendin en nog veel te jong.
Groetjes Nicolette

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie stijlvolle kaart voor je vriendin en hun kinderen.
71 jaar...veel te jong. Ik moet er niet aan denken. Mijn man is 71 en hoop dat we nog veel samen kunnen genieten.

Lieve groet, Petra

alma.heijenk@gmail.com zei

een heel mooi stijlvol kaartje. wat verdrietig voor je vriendin en haar kinderen.
sterkte voor jullie.
gr Alma

Angélique zei

Het is zeker een mooie kaart.
Heel verdrietig als iemand te jong moet sterven, al is het überhaupt verdrietig om een geliefde te verliezen.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen

gr karin

Scraptastisch zei

Wat een verdriet, veel te jong nog hè om man en vader te moeten verliezen, jij ook sterkte met je vriendin Ellen en wat een bijzondere kaart heb je gemaakt met deze zilveren klaproos!
xx Gerie

VoormeKaartje zei

Wat een mooie en stijlvolle kaart.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stijlvol kaartje met de zilveren klaproos al tijd triest om zo jong iemand te verliezen
groetjes ellen

Caroline zei

Ach wat jong! Een mooie kaart heb je voor ze gemaakt.....
Jij ook heel veel sterkte!
Groetjes Caroline

Bernadet zei

Wat maakte je een pracht van een kaart voor je vriendin en haar kinderen Ellen.
Hij was idd nog veels te jong.
Sterkte voor allemaal.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat verdrietig en inderdaad pás 71...Je hebt een mooie kaart gemaakt om je steun te betuigen Ellen. Prachtig die verzilverde bloemen.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Wat een mooie en stijlvolle kaart voor je vriendin. 71 veel te jong nog. Helaas hebben wij de laatste weken dit ook ik onze omgeving weer te vaak meegemaakt. Jou kaart is prachtig met een juiste tekst en dan is meer niet nodig. Groet, Nelleke

Marjan zei

Ach, wat vreselijk voor je vriendin en de hun kinderen dat ze haar man/vader nu al moet missen. Inderdaad vrij jong. Jouw mooie kaart heeft haar in ieder geval troost geboden. Heel stijlvol!

GerJanne zei

Hoi Ellen,
Deze kaart is heel stijlvol. Zo verdrietig als je iemand zo jong nog, maar toch na heel veel jaren samen moet verliezen.