https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 25 april 2023

Hoera Anna 5 jaar



Hoi, vandaag een card in the box…ik maakte hem voor Anna, ze is alweer 5 geworden en meisjes van 4 en 5 jaar zijn helemaal gek van regenbogen, unicorns en niet te vergeten heel veel glitters haha. Ik ben er een poosje mee bezig geweest maar zo leuk om dit voor haar te maken. De unicorn is van MD, ik vind hem supermooi.
Veel kleur en veel glimmend papier voor de belangrijkste items op dit geheel zoals haar naam, de grote 5, de mooie staart, de regenbogen en de sterren. Op de achterflap had ik al wat geschreven voor Anna dus de tekst even afgeplakt met bloemetjes voor de foto dus die horen er natuurlijk niet op…(laatste foto)
Ik heb de maten niet vierkant genomen maar langwerpig.

Ze heeft een aantal dagen feest gehad en nu dus lekker vakantie.





Dankjewel voor de leuke reacties op mn kaartje voor GerJanne en Peter…leuk om te lezen.
Tot de volgende post maar weer…

Groet Ellen 



16 opmerkingen:

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je kleindochter, wat heb jij je goed uitgeleefd zeg. De unicorn is het helemaal voor die meisjes, al hou ik er niet zo van. Ik gebruikte hem ook al eens voor mijn kleindochter, en dan doet het niet terzake of ik het mooi vind toch? Groetjes, Nelleke

Angélique zei

Gefeliciteerd met Anna, wat zal ze gestraald hebben toen ze je kaart zag! Ik denk dat dit een schot in de roos was met al die glitters, regenbogen en eenhoorns, geweldig!

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met je kleindochter, wat heb je een leuke boxkaart voor haar gemaakt met al die vrolijke kleurtjes, ze spatten van mijn scherm. je hebt leuke details erbij gebruikt
groetjes ellen

Caroline zei

Wow, geweldig zeg! je hebt lekker uitgepakt, lekker met glitters!
Gefeliciteerd met je grote kleindochter!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart in de box voor Anna. Superleuk met de eenhoorn.groeten Trijntje

Marjan zei

Grappig hè, die meisjes maken allemaal dezelfde fasen door, ik weet nog dat ik voor Emmy toen ook een regenboog met eenhoorn heb gebruikt. Jouw kaart voor je kleindochter is een beauty, wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt!!

GerJanne zei

Oh wauw, is ze alweer 5 jaar!Wat gaat het snel he? Van harte nog met haar! En je card in a box is zo ontzettend gaaf! Natuurlijk veel glitters! En de eenhoorn komt dan mooi van pas!
Gefeliciteerd dat je al 5 jaar oma bent!
En heb ik nog meer gemist van jou? Ik zal eens kijken. Hopelijk komen mijn reacties niet in de spam terecht!

Nicolette zei

Wat een superleuke kaart voor je jarige kleindochter. Zo leuk met al die glitters.
Groetjes Nicolette DT

KarinsArtScrap zei

wat een mooie box kaart heb je voor Anna gemaakt Ellen en Gefeliciteerd

gr karin

Marjan zei

Ben ik nog even! Jouw kaart voor mijn verjaardag helaas nog niet gearriveerd, komt vast nog! Laat het je weten. Xx

karin zei

Gefeliciteerd met de jarige. Echt een leuke meisjeskaart. Prachtig gemaakt met al die leuke details.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter Ellen en deze sprookjesachtige kaart in doos is natuurlijk een schot in de roos. Superleuk met alle kleurtjes en de glitter.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

o wat heb je een geweldige leuke en mooie kaart in een box voor haar gemaakt. helemaal in stijl voor meisjes van 5. regenboog en glitters... super gedaan. en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!
groetjes Alma

!neke zei

Wat een gave card in a box !!!
Groeten Ineke

Scraptastisch zei

Ik heb je prachtige creatie voor Anna wel zitten bewonderen maar wilde mijn accordeon ook af hebben. Ja dit is een schot in de roos hè, meisjes zijn helemaal gek op regenbogen en unicorns en als het maar glimt en glittert, mijn kleindochter van 5 vind dat ook zo mooi! Nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag Ellen.
xx Gerie

Bernadet zei

Ooooh Ellen, wat maakte je een gave creatie voor de alweer 5 jarige Anna.
Ik sanp dat deze een ereplekkie krijgt, al zullen al de creatie's van oma die wel kijgen ;)