https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 16 april 2023

Robijnen voor Gerjanne en Peter



Hoi, vandaag de kaart die ik maakte voor GerJanne en Peter…de reden is duidelijk denk ik! 
Omdat 40 jaar huwelijk ook het Robijnen huwelijk heet heb ik dat toegevoegd…vond ik wel leuk! De open stans is er een van Crafters Companion en heb ik al heel lang en omdat hij die mooie vlinders heeft vond ik hem leuk voor deze gelegenheid. De 2 duifjes vlogen eens zomaar in mn winkelmand. Ik heb er vrolijk papier bij gecombineerd…dacht van Lawn Fawn maar weet het niet zeker.
GerJanne mailde dat ze hem leuk vond en daar doe je het voor toch!

 Gisteren is Margaux en haar gezin teruggekomen na ruim 3 weken te hebben rondgetrokken in Amerika met een camper…en wat hebben ze genoten. We zijn bij hen geweest vanmiddag…heerlijk om ze weer te zien en de woordenschat van kleine Tim was behoorlijk uitgebreid haha. Ze hebben de laatste dag, nadat ze de camper ingeleverd hadden in Disney doorgebracht…Anna was er vol van want ze mocht met alle mooi aangeklede prinsessen op de foto. We zijn heel benieuwd naar alle prachtige foto’s die ze gemaakt hebben.

Dankjewel voor jullie reacties op mn condoleance kaart voor mn vriendin. Vorige week zijn we samen wezen lunchen, was heel fijn om even bij te praten na een hectische tijd.

Groet Ellen


13 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie kaart, goed doordacht.
Wat fijn om dochter en familie weer in de buurt te hebben, al is het ook fijn om te weten dat ze zo gigantisch genieten.

Trijntje zei

Wat heb je mooie kaart voor Peter en GerJanne gemaakt. Leuke details. Fijn dat je kinderen zo genoten hebben. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je voor GerJanne en Peter gemaakt Ellen!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de opengewerkte mal met de vlinders
fijn dat je dochter weer thuis is altijd leuk om de reisverhalen te horen en foto's te zien
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

een mooie kaartje maakte je voor hun Ellen

gr karin

Scraptastisch zei

Mooi gedaan voor GerJanne en Peter, wat hebben ze veel kaarten gehad hè! Heerlijk dat je dochter en gezin weer terug zijn en natuurlijk vol verhalen over wat ze allemaal beleefd hebben.
xx Gerie

karin zei

Mooi kaartje voor het jubilerend paar.
Heerlijk dat je dochter weer terug is na zo'n lange reis.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je voor GerJanne en Peter gemaakt. Sierlijk met die opengewerkte rand Ellen en heel mooi gedecoreerd ook. Fijn dat je (klein)kinderen zo genoten hebben, dat zal wel een hele ervaring geweest zijn.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart voor het stel.
fijn dat de kinderen weer thuis zijn ze kunnen terugkijken op een mooie belevenis.
gr Alma

Nicolette zei

Een hele mooie kaart voor GerJanne. En fijn dat de kinderen weer veilig thuis zijn.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Hoi Ellen,
wat raar dat je mijn reactie niet ziet. Niet dat ik hem nu zelf zie, maar ik weet dat ik meteen een reactie heb geschreven toen je dit kaartje plaatste! Natuurlijk, zou ik bijna zeggen! Het is een prachtkaart! Hij hangt nu boven op mijn frame, nadat hij 14 dage beneden heeft gestaan. Zo leuk de vogeltjes ne het woord Robijn! Nogmaals dank!

Nelleke zei

Wat is die opengewerkte stuk in de kaart mooi, het roze komt er zo mooi doorheen. De tortelduifjes zijn ook geweldig en de toevoeging van robijn is een mooie aanvulling. Groet, Nelleke

Marjan zei

Vreemd, deze mooie kaart en die hieronder heb ik helemaal niet gezien in mijn leeslijst! Snap wel dat Gerjanne er blij mee was, het is een plaatje, erg leuk die lovydovies!