https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 30 april 2023

Happy Birthday voor Marjan

 


Hoihoi, vandaag de kaart die ik maakte voor Marjan, ze was de 27e jarig en heel Nederland heeft voor haar de vlag gehesen haha! (zal ze al eens eerder gehoord hebben denk ik)
Ik stempelde de Ranonkels en bewerkte ze met witte embossing poeder. Daarna heb ik wat gespeeld met Bister en Brusho…altijd leuk welk resultaat het geeft.
Ik vind dit wel geslaagd en jullie? De stempel is van Stampendous! Een klein beetje gouden GildingWax geeft wel een mooi effect…de glans is niet zo goed te zien op de foto helaas!
Ze heeft de kaart ontvangen dus kon ik hem plaatsen.


Dankjewel voor jullie reacties op mn card in the box voor Anna. 
Wat hebben we heerlijk weer dit weekend, net een wandeling gemaakt en dat kon gewoon in mn shirt…eindelijk!

Groet Ellen




17 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een mooie verjaardagskaart. Heel mooi.

Lieve groet, Petra

!neke zei

Hij is super mooi !!!!
Groeten Ineke

Trudy zei

Wow dit is een waar kunstwerkje geworden voor Marjan! Prachtig!
Daar is ze vast erg blij mee!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Prachtige kaart heb je voor Marjan. Heel mooi met inkt en witte embossingpoeder. Ziet er heel mooi uit. Groeten Trijntje

karin zei

Prachtig kaartje met de mooie bloemen erop. Leuk ook al die effecten erbij van glitter en zo.
Groetjes,
Karin

Nicolette zei

Echt een prachtige kaart Ellen. Mooi zo met het embossingpoeder.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Wauw dat is ontzettend goed gelukt! Is toch altijd verrassend met dat pigmentpoeder, hoe dat uitpakt! Wij liepen hier ook bijna 10 kilometer in ons shirt. Zo lekker!

Angélique zei

Een heel mooie kaart, het ziet er erg artistiek uit.
Het was buiten bijzonder aangenaam dit weekend.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ranonkels wat komen ze mooi uit op de zelfgemaakte achtergrond
groetjes ellen

Caroline zei

Weer zo knap gemaakt!
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Ellen. Gaaf effect geven die poeders en de kleuren in combinatie met de zwarte accenten zijn top.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Ja, hij is prachtig! Inderdaad met een beetje artsy uitstraling, waar ik van hou! Mooi gedaan Ellen en ik ben er blij mee!

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Ellen heb je gemaakt voor Marjan

gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

supermooie kaart!.
leuk he dat effect van brusho.
gr Alma

Bernadet zei

Wat is dit geweldig mooi zo Ellen!!

Nelleke zei

Wat een mooie kaart, je zou zeggen dat ik er bijna met open mond naar heb zitten kijken. Geweldig hoe je het gedaan hebt, spannend ook hoe het wordt. Helemaal geslaagd. Groet, Nelleke

Pat zei

What a gorgeous card you made for Marjan Ellen, and the ranunculus coloured using Brushos and Bister, so bright and a really striking result. I'm sorry not to have visited you for so long but could not remember the name of your blog and no result just putting in your name to search which usually works. When you send me a comment it just says unknown so cannot return to find you. I delved back into my comments and found one from January last year which had your name with a link so could finally come visit you. x