https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 8 mei 2023

Kaartje voor een Sterrenkindje




Hoihoi, vandaag laat ik een bijzonder kaartje zien wat ik maakte voor vrienden van Joyce en Stephan. Zij verloren hun kindje in de 24e week van de zwangerschap…een hele verdrietige tijd zul je begrijpen. Vandaag zou Tara 2 jaar geworden zijn. Gisteren hebben ze de ouders gesteund.
Het wordt ook wel een Vlinderkindje genoemd. Er is daarna nog een jongetje geboren, dat noemen ze dan een Regenboogkindje.
De opdracht van Joyce was veel vlinders en regenbogen…dat is aardig gelukt vind ik. Wel even een challenge wat en hoe het zou moeten worden.


Ook de binnenkant even meegenomen, maakt het altijd een beetje af vind ik.
De vlinderstans is van Memorybox en heb daar alle vlinders van losgeknipt. De regenbogen stans is van a pocket full of happiness.

Dankjewel voor de leuke reacties op mn kaart voor Marjan…leuk om te lezen.
Tot de volgende post…

Groet Ellen 


12 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een moeilijke opdracht, maar ik vind dat je heel erg geslaagd bent in de uitvoering ervan. Het is een mooi kleurrijk geheel, het zal veel troost bieden.

GerJanne zei

Oehh... dat is best een lastige opdracht. Ook mooi, maar je wilt het dan extra goed doen, lijkt me.
Het is je prima gelukt volgens mij. Veel vlinders en regenbogen...heel mooi!

martina's kaartjes zei

niet makkelijk, maar helemaal geslaagd lijkt me
grtjs,martina

karin zei

Heel moeilijk om iets daarvoor te maken maar je kaartje is echt stijlvol.
Ik begrijp de situatie want wij hebben ook een sterren kleinkindje. Ze zou nu ruim 4 jaar zijn. Het kaartje ter nagedachtenis was ook met een vlindertje erop. Ondertussen hebben mijn zoon en schoondochter een zoontje die al 2,5 jaar is. Een schattig mannetje.
Groetjes,
Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje om iemand sterkte te wensen wat verdrietig om je kindje te verliezen tijdens de zwangerschap
groetjes ellen

Trudy zei

Een hele lastige opdracht maar ik vind dat het een prachtige kaart is geworden.
Heel mooi al die vlinders en regenbogen en wat een mooie kleuren!
Bedankt voor je snelle reactie op mijn Hollandkaartje!
Groetjes Trudy

Scraptastisch zei

Wat een lief en bijzonder kaartje heb je gemaakt Ellen en de wens voor vlinders en regenbogen is enorm goed gelukt, heel mooi gedaan!!!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een beladen opdracht Ellen maar hoe mooi dat je door je creativiteit gehoor kunt geven aan deze vraag. Het is een prachtige kaart geworden.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een moeilijke opdracht zeg. en verdrietig ook. je kaartje is erg mooi geworden.
gr Alma

Mariann Jakobsen zei

Beautiful rainbow card, Ellen!
Love all the butterflies.
Hugs, Mariann

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart, al is de aanleiding heel triest. Mooi hoe je alle symboliek hierin verwerkt hebt, heel troostvol voor de ouders denk ik.
Nancy

Nelleke zei

Op een een of andere manier mis ik de helft van jou berichtjes. Zoals deze kaart. Ik heb hem geweldig. Mooie hoe je dat bedacht hebt en uitgevoerd. Wat lief om daar zo’n toepasselijke kaart voor te maken. Het is niet altijd vanzelfsprekend dat te goed gaat, dat blijft een wond, elk jaar weer, groetjes Nelleke