https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 23 mei 2023

Goede reis


Hoihoi, nog maar een liftkaartje gemaakt…het is een scrapling geworden!
Dit restje papier lag voor mn neus en het Majapapier had ik ook net opzij gelegd en dacht dit wordt nog een liftkaartje. Ik vond het zo’n leuke opdracht! Het stempeltje ligt al 100 jaar nieuw in mn laatje dus nu eindelijk gebruikt!


 Dankjewel voor de leuke reacties op mn vorige liftkaartje, fijn om te lezen.
Groetjes en tot de volgende post,
Ellen


13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen

gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp wat een gaaf stempeltje heb je gebruikt
groetjes ellen

Caroline zei

Grappig zo en wat een leuk stempeltje.
Groetjes Caroline

Marjan zei

Mooi papier heb je gekozen! En een heel leuk stempeltje dat eindelijk gebruikt ging worden:) Herkenbaar...
Mooie lift, Ellen en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

alma.heijenk@gmail.com zei

super leuk kaartje voor een superleuke challenge,
leuk stempeltje trouwens.
gr Alma

Nicolette zei

Mooie kaart en wat een leuk stempeltje.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een leuke lift. Mooi dp. En het scooterrijder past er erg leuk op. Groeten Trijntje

VoormeKaartje zei

Heel erg mooi geworden.

Nelleke zei

Deze kaart zag ik vanmiddag voorbij komen. En ik wist gelijk dat je papier van Maja had gebruikt. Deze vellen heb ik volgens mij niet, ik kocht het over van iemand. Daarom had ik een gedeelte met een bloem gepakt. Mooie combi van papier en een geweldige stempel. Groetjes Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Ellen, mooi dessin-papier en een leuk stempeltje.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

ha ha geweldig kaartje met dit '100-jaar' oude stempeltje! Ik wordt er blij van. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.

Anoniem zei

Hallo Ellen, een mooi kaartje heb je gemaakt. Fijn dat je reageert op mijn blog en ik probeer het ook op jou blog, maar ik krijg dan weer een rood scherm op mijn pc en dan kan ik geen commentaar geven. Nu doe ik het met mijn telefoon en dan wordt het anoniem of ik moet mijn hele blogadres iedere keer ingeven,dat doe ik dan ook niet. Blogger blijft problemen geven en is iedere keer ook weer anders. Ben nu voor een tijdje in Frankrijk en dan kijk ik ook niet veel bij de blogs. Sorry! Komt goed hoor, als ik terug ben gaat het weer beter! Groetjes Marijke.

Trudy zei

Super leuk en origineel kaartje voor de Liftchallenge!
Groetjes Trudy