https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 18 mei 2023

Just saying hello



Hoihoi, dankjewel voor jullie reacties op mn sterrenkind kaartje.

Vandaag de kaart voor de lift Challenge…een leuke opdracht vond ik het en ga dit zeker vaker doen.
Ik heb een tijd geleden fotopapier bewerkt met oxide inkt en wilde dit voor deze challenge gebruiken. Het mooie papier met de vogels vond ik er wel goed bijpassen dus ging ik aan de slag. De stempel van de vogel is van SU…ik vind het wel een mooie combi…en jullie?
Ook de binnenkant even meegenomen.


Ik gebruikte dit papier eerder op een kaart voor Stephan zn verjaardag in andere kleuren…echt leuk om te doen op fotopapier. Je zet verschillende kleuren op je craftsheet en je haalt het papier met ronddraaiende bewegingen door de inkt…lukt altijd!



Ik ga nu asperges schillen en wens jullie alvast een prettig weekend.
Tot de volgende post.
Groet Ellen 



16 opmerkingen:

karin zei

Prachtig effect op dat papier en leuke combinatie met de vogeltjes.
Hier ook straks asperges schillen, lekker 😋
Groetjes,
Karin

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi, dat heb ik een tijdje geleden ook gedaan, zo leuk en mooi effect geeft dat. je hebt een mooie kaart gemaakt.
gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat geeft zeker een leuk effect met die oxide inkt Ellen. Je hebt een mooie lift gemaakt met die mooie achtergrond en leuke stempel. Lekker asperges, smakelijk eten.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een mooie kaart met de kolibries.
Eet smakelijk en fijn weekend.

GerJanne zei

Heel mooi Ellen. Het is ook een heel leuke liftchallenge vind ik.
En hier hadden we ook asperges. Ik heb een recept met asperges met zalm en ei. Smullen!

Marjan zei

Prachtig effect en een mooie combinatie, ook met de kolibrie in zwart en wit! Mooie kaart en fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

Pat zei

Such a sweet and pretty hummingbird Ellen and I love the paper, and all coordinates beautifully, and it continues onto the inside too...a delightful card. x

Nancy Soetaert zei

Prachtig kaartje, je achtergrond heb je heel mooi gemaakt!
Groetjes
Nancy

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Ellen en een gaaf effect.

gr karin

VoormeKaartje zei

Heel erg mooi gemaakt. Een fijn weekend.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp leuk gecombineerd met elkaar en de kolibrie komt zo mooi uit
groetjes ellen

Nicolette zei

Een prachtige kaart Ellen.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Groeten Trijntje

Cornelie zei

Deze kaart klopt helemaal. Prachtig gemaakt en gekozen. De vogel is ook zo mooi geplaatst. Top Ellen, super bedankt voor deze mooie inzending!

Nelleke zei

Leuk idee om zo een kaart te maken , heel anders dan de vorige maar zeker ook zo mooi. Groetjes Nelleke

Nicole Parmentier zei

Zeker een mooie combi Ellen! Het oxide achtergrondje en de het vogeltjes papier passen echt mooi bij de stempel. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.