https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 31 maart 2023

Beautiful



Hoihoi, vandaag een kaart voor de liftchallenge en DCL waar ik aan mee wil doen. 


Mn lievelingskleurtjes maar weer gekozen…zo mooi deze combinatie distressinkt.
Ik denk dat er weinig uitleg nodig is. Tekststempel met witte embossingpoeder bewerkt en de tekst Beautiful 2x gestanst en ook met een bijpassende kleur embossing bewerkt. Hier en daar wat bling en ik was tevreden.


Hebben jullie ook zo’n zin in wat beter weer…vast wel. Ik vind het zo saai.
Margaux is met haar gezin lekker aan het rondtrekken in Amerika met een camper. Gisteren even beeldbellen met elkaar, ik was bij Stephan en Joyce, omdat ze allemaal ziek zijn en Anna zag dat en riep “Oma mag ik vanavond bij jou eten” haha ik riep “jahoor kom maar”. Ze zaten bij de Grand Canyons in de buurt.
Ze hebben het leuk en genieten volop!

Dankjewel voor jullie reacties op mn kaart met bijpassend doosje voor de Egel-Challenges…leuk om te lezen.
Ik laat het hierbij, groetjes en tot de volgende kaart.

Ellen



 

21 opmerkingen:

Marjan zei

Dat zijn zeker mooie tinten bij elkaar en de combinatie met de witte bloem is heel mooi! Mooi de elegante tekst gecombineerd met een donkere achtergrond en het kader om de kaart past daar ook weer goed bij. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge èn met DCL, Ellen!

Heerlijk hoor, een rondreis door de VS, wij hebbe dat twee ker gedan, zo'n mooi land en zeker ook de Grand Canyon is prachtig.

Irene zei

The Kids hebben vast beter weer dan wij.. waar blijft die lente??? Je kaart is weer héél geslaagd in deze mooie kleuren!
XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

het zijn prachtige kleuren bij elkaar en een hele mooie uitwerking met de tekst en de bloem, prachtig!!
gr Alma

Scraptastisch zei

Het staat al op je kaart Ellen - Beautiful isje kaart!!!
Wat zullen je kinderen een verhalen hebben na deze rondreis,
wat een belevenis zeg! Ik wil ook Lente weer hoor, hihi
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

hele mooie kaart Ellen

gr karin

Trijntje zei

Wat een pracht van een kaart. Mooie kleuren combi. . De bloem is erg mooi. Wat fijn dat je kinderen zo’n mooie reis maken… Groeten Trijntje

Ellen zei

Prachtige kaart met embossing achtergrond Ellen! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaart Ellen! Ik houd van deze kleurtjes en de bloem past er prachtig bij. Leuk hoe je de lift en DCL challenge gecombineerd hebt, dankjewel voor je bijdrage!

Angélique zei

Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren, het zwart steekt er mooi bij af. De bloem maakt het 3xtra mooi.
Wow, wat een mooi reis maken ze.

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart en inderdaad ook hele mooie kleuren.

Lieve groet, Petra

Cornelie zei

Een prachtige uitwerking van de lift. Ik hou van deze kleurtjes ;-) Maar ook de bloem is supermooi en dan net even dat randje zwart/wit. Het zijn de details! Super mooi Ellen en bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de zelfgemaakt achtergrond met de witte tekst, mooie kleuren heb je gebruikt en mooie details
groetjes ellen

Caroline zei

O wow, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, mooie kleurencombinatie!
Groetjes Caroline

Diny zei

Wat een prachtige kaart Ellen....heel erg leuke gedaan!
Groetjes Diny

karin zei

Prachtig kaartje met die tekst achtergrond en de mooie bloem erop.
Flinke reis die je kinderen maken. Hier is het wachten op mooi weer, hopelijk met het Paasweekend.
Groetjes,
Karin

Nicolette zei

Een prachtige kaart Ellen. Zo knap hoe je het gemaakt hebt.
En wat een mooi reis maakt je dochter, wij zijn bijna 8 jaar geleden ook bij de Grand Canyon geweest, zo mooi!
Groetjes Nicolette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart, mooie kleuren ook! Leuk dat je meedoet bij DCL!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart in hele mooie kleuren Ellen. Heel sierlijk met die mooie bloem erop, het is een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem schitteren, mooie kleurencombi en afbeeldingen erop. Het geembosde gedeelte steekt heel mooi af. Super! Leuk dat je meedoet met de DCL.

Nelleke zei

O, Ellen, ik heb jou laatste posten gemist. Ik kom nu op je blog voor je laatste kaart en je hebt nog heel wat moois laten zien. Deze kaart vind ik geweldig, prachtige kleuren en bloem, het past zo mooi bij elkaar. Groet, Nelleke

GerJanne zei

Hoi Ellen,
dat ik deze gemist heb snap ik wel! Het was onze trouwdag en we waren het weekend weg. Maar wat is deze ook weer geweldig! Heel mooi en ook in een favoriete kleurencombi van mij!