https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 1 maart 2023

Beterschap voor de liftchallenge


Hoi, vandaag ben ik er weer met een kaartje voor de Liftchallenge  waar ze een shaker kaart vragen…leuke Challenge vond ik. Het moest wel een andere vorm zijn dan rond, rechthoek of vierkant. Ik maakte er een beterschap kaartje van…handig voor de voorraad. Ik heb hem clean en simpel gehouden en vond het leuk om wel kleurrijk shakermateriaal te kiezen. Het enige wat ik gebruikte is goud embossingpoeder voor de tekst en wat gouden Gildingwax op de appeltjes.


Ik heb ook voor de binnenkant een appeltje geschild haha!

Ik heb met mn zeepaardje een topplaatsje gehaald bij DCL…hoe leuk is dat!

Dankjewel weer voor jullie lieve reacties op het kaartje, leuk om te lezen.
Tot de volgende kaart maar weer.

Groet Ellen 




12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Ellen

gr karin

Nicolette zei

Wat heb je dat leuk verzonnen.
Mooie kaart!
Groetjes Nicolette

Angélique zei

Een mooie, originele kaart, heel leuk bedacht. Van al die vitamientjes miet een zieke haast wel beter worden.
Gefeliciteerd met je topplek, dat was ook eennheel gave kaart vond ik.

Trijntje zei

Hele mooie originele beterschap kaart
Leuk schudgedeelte van de gestanste appeltjes. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

Nelleke zei

Leuke shaker kaart, door de eenvoud ook zo mooi met alleen maar shaker materiaal. Jou vorige kaart is super de super echt met recht en top notering. Ik hoop dat je ene leuke verjaardag hebt gehad. Groet, Nelleke

Marjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjan zei

Er ging iets fout, dus nieuwe poging:
An apple a day ... dat is duidelijk op jouw originele kaart met de leuke appeltjes! Ook de binnenkant versierd en een leuk rijtje bovenaan je kaart! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge. Van harte met je zeepaardjestopper, die is ook heel mooi!

Cornelie zei

Wat een leuke en originele uitwerking van de Liftkaart! Super tof gedaan, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

karin zei

Echt leuk met die shakertjes erin. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Wat lief, deze rij met appeltjes! Heel erg leuk bedacht. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Ellen, zo leuk die appeltjes gevuld met schudmateriaal en ook de binnenkant niet vergeten. Gefeliciteerd met je toppertje.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi schudkaartje met de leuke appeltjes
groetjes ellen