https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 1 mei 2022

Geregistreerd Partnerschap


Hoihoi, vandaag de kaart die ik maakte voor mn broer en schoonzus voor hun Partnerschap Registratie. Ik stempelde de bloemen van Altenew langs de randen van een oplegvel en stempelde ze in met 3 kleuren groene inkt ook van dat merk. Met losse letters schreef ik Geregistreerd en daar doorheen plakte ik gestanste letters in groen. De cirkels stanste ik voor ik het vel gemat heb op groen gemaakt papier met de gebruikte inkt en dat weer op een witte kaart geplakt. Bij de Hema kocht ik een cadeau-envelop met de groene takken, wel mooi samen vond ik.



De binnenkant heeft ook een blom en de tekst. Samen met het cadeau kon de kaart in de envelop.
Ze vierden het in een mooie botanische tuin in Hilversum.
De ambtenaar deed het erg leuk en ze hadden zelf alles goed verzorgd. Kleindochter Jade was het bruidsmeisje en mocht het versierde bloemenmandje dragen met mooie cadeaus die ze voor elkaar hadden uitgezocht. Anna sloot vriendschap met Jade…mooi om te zien! Het was erg gezellig!

Nu nog een vraag aan jullie…het is duidelijk dat blogger weer eens iets verandert heeft wat voor mij natuurlijk ook weer een probleem oplevert…

Dit zijn de nieuwe mogelijkheden die je kunt gebruiken om te reageren bij de meeste blog’s en de bovenste wil bij mij wel lukken als ik mn URL aanklik maar dan komt mijn foto er NIET bij te staan en bij de onderste gebeurt er dus helemaal niks als ik hier op klik…wie heeft dit ook en wie kan mij helpen? Ik merk weinig meer van…’OEPS foutje’
Soms denk ik dat ik het maar opgeef en stop met mn blog want het geeft zoveel stress…ik kan het niet oplossen!

Een leuk nieuwtje is dat ik bij DCL de winnaar ben met mn pop-up circuskaart voor Anna…superleuk!
Ik ga me druk maken voor de gd-kaart.
Dankjewel voor de leuke reacties…leuk om te lezen.

Tot de volgende kaart…
Groet Ellen 


 

17 opmerkingen:

de Hobbykamer van Petra zei

Je bent niet de enige met blogproblemen. Ik blijk opeens niemand meer te volgen...erg vreemd allemaal. De kaart is mooi...

Groetjes, Petra

De Hobbykamer van Petra zei

Deze reactie is blijkbaar opeens met met mijn oude account geplaatst. Nu volg ik wel iedereen...erg vreemd allemaal wat er gebeurd.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Ellen .
Ook ik heb problemen met blogger
Niet alle challenge komen meer in mijn leeslijst .
Heel vervelend . nu kun je niet zien welke challenge je mee wil doen.
Groetjes , Elle-Jeanne

Angélique zei

Een prachtige kaart, heel stijlvol!
Gefeliciteerd met je winnende kaart, dat was ook wel een geweldige.

Irene zei

Prachtig die groene bladeren, tekst en blom! Ik keek ook op van de nieuwe reactiemanier, Blogger blijft bezig maar gelukkig heb ik géén problemen want oplossingen zou ik ook niet weten.
XxIrene

GerJanne zei

Hoi Ellen,
eerst even over het reageren. Martha had hetzelfde en zij heeft een andere browser geprobeerd en toen was het probleem opgelost. Heb je dat al geprobeerd?
Je kaart is super mooi! Die achtergrond stans is mooi.

Caroline zei

Hele mooi kaart zeg!|
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de verschillende kleuren groen
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Mooie kaart heb je gemaakt, leuk is de envelop, ik zag dat ze bij de Hema allerlei leuke dingen hadden met de takken er op.
Groetjes
Ansx

Scraptastisch zei

Had hele lange reactie gegeven maar publiceerde het niet, even test dus

Scraptastisch zei

Nu wel, dus doe nog een poging! Nog van harte met je kleindochter Anne en wat een geweldige circustent had je gemaakt! Ook deze aparte kaart voor je broer en schoonzus is super tof!!!
Sterkte met blogger, ik kan je er echt niet mee helpen Ellen.
xx Gerie

Nelleke zei

Och wat is deze mooi zeg! Echt een Ellen kaart weer. Mooie kleuren dat groene. Toch weer bijzonder om dit voor jou broer te maken. Blogger gedoe is het. Bij mij lukt het beste reacties te geven op de gewone computer Die is niet van Apple, of dat nog scheelt? En dan zie ik de kaarten gelijk goed . haha. Het blijft ene gedoe, even snel reageren met de telefoon of iPad is er niet meer bij. groetjes, Nelleke

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige kaart.
gefeliciteerd met je winnende circus kaart, die is supermooi.
wat betreft blogger.... kan ik je niet mee helpen

Trudy zei

Prachtige kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je circustentkaart!
Ik kan je niet helpen. Ik reageer alleen op mijn computer niet op mijn telefoon en op die computer sta ik altijd ingelogd. Misschien zit daar ergens het probleem dat je niet bent ingelogd. Volgens mij heeft Trijntje ook dit soort problemen.
Succes en groetjes, Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen, wat heb je een beeldige kaart gemaakt in die groentinten. Heel mooi gestempeld en die achtergrondstans geeft er echt iets extra's aan vind ik. Je hebt een mooie bijpassende envelop gevonden. Van Blogger word ik gek op het moment, ik weet helaas geen oplossing.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Wat heb je een toffe kaart gemaakt voor het stel Ellen!
Wat leuk toch dat die kleine mesnjes vriendschap gesloten hebben. Zo mooi hè. Ik zie het hier ook tussen onze kleinzoons... als ze mekaar zien omhelzen ze mekaar.... so cute is dat!

Bernadet zei

Ooooh van blogger word ik soms ook gek. Snap er geen somsgeen snars van waar ze weer mee bezig zijn.