https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 19 april 2022

Hieperdepiep Anna is 4 jaar



Hoihoi, zoals de tekst al zegt…Anna is 4 jaar geworden vandaag en dat hebben we gisteren gevierd met veel mensen. Heerlijk in de tuin! Vandaag is ze met haar pappa en mamma naar de Efteling en morgen naar de grote school…wat is ze al groot! Ze kreeg een grote fiets en racete er zo op weg haha!
Een tijdje geleden vroeg Anna of ik een circustent wilde bouwen met een kleed…dat was wel een dingetje natuurlijk. We maakten een tent en deden net alsof…dat was oké! 🤗 
Er moest een kaart komen voor haar verjaardag en oma ging aan de slag met de circustent van DDBD…ik moest hem ff bestellen uiteraard.
Ik had eens een knipvel gekocht bij Noor van BellaLu met deze afbeeldingen. Alles uitgeknipt, gestanst, gevouwen etc…en dit is het resultaat geworden.
De figuren heb ik op een reepje mica geplakt en daarna bevestigd dmv een gleufje in de rondjes zodat je ze om kunt vouwen en de piste omhoog kunt klappen! Een soort Pop-Up dus doe ik mee met de challenge bij DCL!
Ik vind hem heel leuk geworden en jullie?






Vrijdag hadden we een feestje van mn broer en schoonzus…een 
Geregistreerd Partnerschap…kaart laat ik nog zien en vorige week zondag vierde onze schoondochter haar 30e verjaardag…ook haar kaart volgt!
Ineens hadden we 3 feestjes die gevierd gingen worden na een hele lange tijd.
We vonden het toch spannend ivm de vele besmettingen die er nog steeds per dag zijn. We probeerden afstand te houden maar dat viel toch niet echt mee na elkaar zolang niet gezien te hebben.
We hopen er zonder corona vanaf te komen…we gaan het zien!

Dankjewel voor de leuke reacties op mn “Deep Blue Sea” kaart…geniet ik van!
Nog steeds blijf ik de “Oeps”-melding houden bij een aantal blogs…af en toe lukt het zonder moeite!

Challenge:

Tot de volgende post maar weer…
Groet Ellen

 

23 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een mooie circus tent voor Anna zo leuk met al de beestjes en de clown wat zal zie mooi vinden
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Ik vind hem echt helemaal te gek, deze circus kaart!! Wat een topperje! En heerlijk hè, om weer gewoon verjaardagen te kunnen vieren, zeker als het zo een zonnig weer is! Dankjewel voor het mee doen met de Dutch Card Lovers.

Trudy zei

Wow wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt voor Anna! Ziet er super gezellig en vrolijk uit!
Hopelijk heb je geen corona opgelopen na al die feestjes!
Groetjes Trudy

Angélique zei

Geweldig, wat zal Anna bilij zijn met deze kaart, het ziet er zo vrolijk uit! Nu heeeft ze toch een echt circus.
Gezellig hoor, al die feestjes, maar inderdaad best spannend ik hoop dat corona jullie deur voorbij gaat.

De Hobbykamer van Petra zei

Hele leuke kaart. Ik hou wel van bijzondere kaartmodelletjes.

Groetjes, Petra

Nicolette zei

Wat een superleuke kaart heb je voor Anna gemaakt. Nog van harte gefeliciteerd. Fijn om het eindelijk weer te kunnen vieren.

KarinsArtScrap zei

wat geweldig en mooie kaart Ellen
Gr Karin

Elle-Jeanne zei

Wow, Ellen wat een super leuke circustent.
Geweldig mooi gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne

VoormeKaartje zei

Wat een super mooi kaartje.
Het lijkt zo vrolijk.

Marjan zei

Jij had nogal wat te vieren, zeg! Van harte daarmee en in het bijzonder met je kleinkind Anna. Wow.. .die circustent is me toch een kunstwerk!! En ja, gezellig maar snap ook wel je reserve daarin.
Fijn dat je meedoet met DCL, Ellen!

Ellen zei

Wat een super leuke pop-up kaart Ellen! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Nelleke zei

Wow Ellen wat heb je wat moois voor je jarige kleindochter gemaakt. Dat zal vast in de smaak gevallen zijn. Als je ook weet als ze hierzo van houdt. Helemaal geen straf he, om hiervoor wat aan te schaffen. Jullie ook gefeliciteerd met Anna's verjaardag. groet, Nelleke

Marfien zei

wat een vrolijke kaart, daar kan ze ook nog mee spelen, je bent een super oma :-)
De zeekaart vind ik ook prachtig, heel iets anders, maar ook een lust om te zien en van te genieten

Monia - Monika Jakubowska zei

Wow, Elen, this is just great, I love it :)

GerJanne zei

Oh!! 4 alweer, het is toch niet te geloven. En wat een super creatie heb je gemaakt voor haar. Ik vind hem helemaal geweldig. ZO verzorgd, veel te zien...en wel een goede smoes om wat nieuws te kopen😁

Rosalien Zwackhalen zei

Wauw, wat een plaatje en wat een gave kaart is dit. Geweldig, zo vrolijk ook en zo veel te zien.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een geweldige kaart! Daar zal ze heel blij mee zijn. Ik moest meteen aan Bumba denken, dat keken onze kinderen zoveel op die leeftijd.. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

Caroline zei

Is Anna al weer 4 jaar!? Zo leuk dat je een toepasselijke kaart voor haar hebt gemaakt, heel erg leuk!
Ja, de feestjes beginnen nu weer te komen, gezellig weer.
Groetjes Caroline

Ans Gilbert zei

Wat een prachtige circuskaart maakte je voor Anna, fijn dat jullie weer feestjes hadden, gezellig
Groetjes
Ansx

Sandra zei

Wat een super leuke kaart zeg geweldig !

Groetjes Sandra

Bernadet zei

Wat heb je een supergave circuskaart gemaakt voor de 4 jarige Anna Ellen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een gave creatie heb je voor Anna gemaakt Ellen. Echt feestelijk deze leuke circustent. Ze is vast blij met haar creatieve oma ;)
Hopelijk hebben jullie genoten van de feestjes en is er niemand ziek geworden.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

Hoi Ellen, had gezien dat je me gevraagd had over een blauwe knop ben die nergens nog tegen gekomen helaas kan ik je daar niet bij helpen er zijn volgens mij weer allerlei dingen aan de hand bij blogger ook lees ik her en der dat berichten niet geplaatst worden en zo ik weet niet waar het aan ligt ik heb gelukkig weinig last van deze problemen waarom dat is dat de een meer last ervan heeft en ik niet is me een raadsel ik heb een hele enkele keer de robot op bezoek maar die keren kun je tellen ik denk zelf dat het aan de instellingen op het blog ligt wat jij of iemand heeft hebt ingesteld
sorry misschien is er iemand anders die het weet ik hoop voor je dat het wordt opgelost
groetjes ellen