https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 31 mei 2022

Dream without fear…+ vraagje

 Hoihoi, ik wil graag meeliften en maakte dit kaartje voor de Liftchallenge…de opdracht is Angled ink-blending…echt leuk om te doen! Ik had er nog niet over gehoord en ga het zeker vaker doen!

http://liftchallenge.blogspot.com/2022/05/liftchallenge-170.html?m=1

Ik gebruikte distressinkt, de stempel is van Lavinia en de tekst van SU!

Zoals iedereen weet is het reageren voor velen een drama en ook voor mij…ik merk dat bij elk blog waar je moet reageren door op de blauwe knop te klikken met ‘inloggen met google’ dat dus niet lukt en bij elke andere manier lukt dat wel, het gaat goed of het moet anoniem maar je kunt dus wel reageren.

Ik heb in mn instellingen bij reacties “hele pagina” aangeklikt en iedereen kan bij mij reageren…denk ik hoor! Als jullie daar eens willen kijken als je die blauwe knop hebt is het probleem misschien opgelost. Nelleke heeft er ook al iets over geschreven maar het blijft bij velen hetzelfde. Niet ieder blog werkt het hetzelfde natuurlijk maar het is het proberen waard toch!

Ik word 26 juli opgenomen en krijg een nieuwe heup…heb het hele pre-operatieve rondje al achter de rug. Zie er erg tegenop maar ik heb geen keus!

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mn geboorte/felicitatie kaartje, leuk om te lezen.

Tot de volgende post

Groet Ellen


19 opmerkingen:

Irene zei

Super goed gelukt deze-voor mij ook totaal nieuwe 😊- techniek! Op mijn tablet krijg ik ook inloggen met Google account, op mobieltje gelukkig niét maar waaraan het ligt??? 26 juli duurt nog wel even, niet té véél piekeren hoor ook al is dat moeilijk!
XxIrene

Marjan zei

Ik lees bij iedereen die tot nu toe meedoet met ons dat het zo'n leuke techniek is, dat vond ik zelf ook. Jouw uitwerking is prachtig, de stempels van Lavinia lenen zich hier ook heel goed voor! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Ellen.

Balen dat het zo vaak problemen geeft met reageren, bij mijn blog lukt het gelukkig weer.

Fijn dat je nu zicht hebt op de heup operatie, ik snap wel dat je er tegenop ziet, maar eenmaal achter de rug ben je vast blij dat het gebeurd is!

Scraptastisch zei

Ik waardeer het enorm dat je het blijft proberen om reacties te geven Ellen ondanks het voor jou veel gedoe geeft! Ik heb er gelukkig nog geen last van. Leuke lift is dit hè, heb er ook plezier in gehad! Je silhouet stempels staan prachtig op je ink blending en is ook een prachtig kaartje geworden! Hopelijl pieker je niet teveel en zeg je na de operatie had ik het maar veel eerder gedaan! Het duurt nog even maar het komt vast goed 😉
Lieve groetjes Gerie

Angélique zei

Een heel gave kaart met de dansende elfjes en de mooie achtergrond.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je tegen de operatie op ziet (zou ik ook doen, ben nog nooit geopereerd), maar velen zijn je voorgegaan, het gaat vast heel goed komen.

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je gemaakt Ellen

Gr Karin

Marfien zei

Prachtig kaartje, leuk stempel
Sterkte voor de operatie, ik hoop dat je nadien kan zeggen: "had ik dat maar eerder gedaan"

Caroline zei

Prachtig kaartje!
En behalve dat de reacties soms in mijn spam komen heb ik verder zelf niet veel last ervan.
Groetjes Caroline

Nicole Parmentier zei

Wat leuk dat je weer 'meelift' Ellen. Deze stempeltjes passen inderdaad perfect bij de techniek. Heel mooi toegepast!! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de lift challenge leuke kleuren heb je gebruikt en een mooie stempel
groetjes ellen

Marja Sch zei

Wat een leuke swingende uitvoering van de liftchallenge. Groetjes Marja

Peninia / Gosia zei

Very beautiful :)

GerJanne zei

Hoi Ellen,
je kaart is prachtig en het is inderdaad een heel leuke techniek. Met een mooi effect.
Wat Nelleke beschreef heb ik meteen gecontroleerd. Ik kan nog iets instellen of eigenlijk terugzetten. Als jij nou straks probeert te reageren op mijn kerstkaart, dan hoor ik graag of het geholpen heeft....
Fijn dat de datum nu vast staat. Er tegenop zien, ja, snap ik! Maar eerst genieten van alles wat voor die tijd gebeurt!

Monique zei

Wat een prachtige kaart Ellen. Van deze techniek had ik ook nog niet gehoord.
Ik ben je ook gaan volgen hoor. Jij maakt ook prachtige kaarten.
Lieve groetjes, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen, wat heb je een mooie kaart gemaakt met de techniek van de lift-challenge. Zo lief die dansende elfjes. Ik sta op de wachtlijst voor een nieuwe knie maar volgens de orthopeed wordt dat pas eind van het jaar eer ik aan de beurt kom. Ik snap wel hoor dat je erover tobt, het is niet niks natuurlijk en ik hoop dat het je net zo mee gaat vallen als bij je knie.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Ellen! Heel veel sterkte met de operatie in juli.
Hopelijk ben je niet al te zenuwachtig en komt het allemaal helemaal goed.
Sterkte en groetjes, Trudy

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart geworden Ellen!
Alvast heel veel sterkte, spoedig herstel met je operatie.
Groetjes Doris

aussie aNNie zei

Adorable and very lovely design ...love the colours used. ♥

Nelleke zei

Een schitterende kaart is het geworden, ik wil nog herkansen deze week, want de kaart was niet helemaal goed. Groetjes, Nelleke

Cornelie zei

Mooie uitwerking Ellen. Sprookjesachtig ;-)
Heel veel sterkte met je operatie. Hopelijk loop je straks weer als een kievit!
Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!