https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 13 juni 2022

Happy Birthday

 


Hoihoi, vandaag een kaart voor mn zwager die gisteren jarig was. Ik heb met inkt gespeeld van Daniël Smith om wat te oefenen en liet me inspireren door Pinterest. Ik koos de kleuren van de vogel en bewerkte hem met wat gold foil en zo’n warmtepen wat ik bij GerJanne zag. Ik zag zo’n setje liggen bij de Action…het effect is wel leuk. Hieronder wat beter te zien.
Ik denk dat verdere uitleg niet nodig is.


Dankjewel voor jullie leuke reacties op mn liftkaart…fijn om te lezen!

Ik kreeg van velen al goede wensen voor mn operatie…lief thanks! Gelukkig duurt het nog een aantal weken maar het komt wel snel dichterbij hoor…

Challenge:
Alles mag


Mannenkaart


Tot de volgende kaart maar weer
Groet Ellen 



16 opmerkingen:

Trijntje zei

Prachtige kaart heb je voor je zwager gemaakt. Erg leuk met het vogeltje. Groeten Trijntje

Nelleke zei

Gaaf jou kaart, zo mooi hoe je met de kleuren gewerkt hebt en de vogel die over de rand komt. Groet, Nelleke

Scraptastisch zei

Prachtige kaart voor je zwager Ellen...ik vind het een kunstwerkje!
Mooi effect door de pen van de Action. Jammer dat je ook niet kan linken ppfffttt...
xx Gerie

Trudy zei

Prachtige kaart en knap dat jij kaartjes kan maken met allerlei verschillende technieken!
Vervelend dat je niet kan linken maar misschien lukt het later.
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Ellen. Mooi met dat goud erbij.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een mooie artistieke kaart, knap gedaan.

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
Die achtergrond is zo goed gelukt. Las net even terug van je operatie, sterkte er alvast mee.
Nooit leuk maar helaas moet het wel.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart heb je gemaakt Ellen

Gr Karin

Nicolette zei

Een prachtige kaart Ellen.
Groetjes Nicolette

alma.heijenk@gmail.com zei

wow deze is prachtig gedaan!!! dat goud komt mooi uit zo.
groetjes Alma

Diny zei

wat een prachtige kaart heb je voor je zwager gemaakt Ellen!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! EN leuk dat je die pen ook gevonden hebt.
Enne... je operatie is toch pas eind juli??

Caroline zei

Wow, prachtig gemaakt Ellen!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi hoe de inkt in elkaar over loopt het vogeltje kom zo heel mooi uit
groetjes ellen

Marjan zei

Hè, hoe kan ik deze nou gemist hebben?? Heel mooi! Fijn dat je je Daniel Smith kleurtjes kon gebruiken, ik weet nog dat je me vertelde dat je die hebt. Van een warmtepen heb ik nog nooit gehoord, maar het effect is mooi. Heel gaaf kaartje!

Enne, ik ben ook heel beneiwud naar je zeepaardje!

karin zei

Prachtig die achtergrond en ook je kaartje hieronder is super mooi gemaakt.
Ik hoop ondertussen dat het goed gaat met de revalidatie van je heupoperatie.
En ik ben ook volger geworden van je blog.
Groetjes,
Karin